1399-02-27 21:33
1346
0
68665
منتخب گرگان در مجلس یازدهم :

یکی از مشکلات ما این‌است که به مردم سر نمی زنیم

رمضانعلی سنگدوینی گفت : یکی از مشکلات ما این است که به مردم سر نمی زنیم و بین آن ها نمی رویم؛ حضور در بین مردم و شنیدن دغدغه ها و عمل کردن به خواسته های آن ها ضروری است.

به گزارش گلستان ما؛ رمضانعلی سنگدوینی منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی عصر امروز شنبه در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار داشت: از تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته برای به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی و نیز فعالیت های توسعه بخش در عرصه فرهنگ و هنر استان تشکر می کنم.

سنگدوینی افزود : خدا را شکر در بین نمایندگان منتخب استان وفاق و همدلی وجود دارد و مصمم هستیم تا مسیر پیش رو را با قوت و قدرت برای توسعه استان به پیش برویم.

 وی با تاکید بر اینکه  باید برای مردم تلاش کنیم، گفت: یکی از مشکلات ما این است که به مردم سر نمی زنیم و بین آن ها نمی رویم؛ حضور در بین مردم و شنیدن دغدغه ها و عمل کردن به خواسته های آن ها ضروری است و  باید نمایندگان و مسئولان از جنس و همرنگ با مردم باشند.

منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم فرهنگ و آموزش و پرورش را پایه و اساس توسعه و رشد جامعه قلمداد کرد و گفت: بنده به نوبه ی خود آمادگی کامل دارم تا در حد توان برای مردم و توسعه ی فرهنگ و هنر استان با همدلی و همراهی مجمع نمایندگان استان قدم برداریم.

در این نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای  افزایش درصد اهدای آگهی های دولتی به نشریات استانی و موفقیت های کسب شده در حوزه های گوناگون فرهنگ و هنر، درباره برخی پروژه های ناتمام فرهنگی و هنری در حوزه ی انتخابیه گرگان و آق قلا گفت: سه پروژه تالار مرکزی گرگان و نگارخانه تالارفخرالدین اسعد گرگانی و مجتمع فرهنگی و هنری انبارالوم نیازمند توجه برای اتمام و بهره برداری هستند.

عادله کشمیری افزود : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بارها اعلام حمایت مادی و معنوی خود را برای به پایان رساندن پروژه ها و نیز حمایت از تجهیز زیرساخت های مورد نیاز حوزه فرهنگ و هنر اعلام داشته است اما متاسفانه آن همدلی و عزم جدی مسئولان برای به پایان رساندن این پروژه ها در گرگان و آق قلا  و دیگر نقاط استان را تاکنون شاهد نبوده ایم.

کشمیری با اشاره به گزارشی از فعالیت و شرایط اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در ایام کرونا که تقدیم استاندار شد، درباره نقش فرهنگ و هنر در کاهش آسیب ها در دوران پساکرونا اظهار کرد: دغدغه های اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در دوران پساکرونا در اولویت ما قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.