1399-04-18 22:51
1081
0
69323
فرمانده انتظامی استان گلستان خبر داد؛

کشف 100 میلیارد کالای احتکاری در گرگان

سرهنگ سعید دادگر گفت: در بازرسی از یک انبار ، 370 قلم انواع لوازم خانگی احتکاری کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش این تعداد کالا 100 میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان، اظهار کرد: به دنبال اعلام نارضایتی تعدادی از شهروندان مبنی بر عدم فروش لوازم خانگی به آنان توسط برخی واحدهای صنفی به دلیل عدم موجودی کالا، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی های میدانی موفق به شناسایی محل دپوی لوازم خانگی احتکاری در "گرگان" شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در بازرسی از انبار مورد نظر، 370 قلم انواع لوازم خانگی احتکاری از جمله یخچال، اسپیلت و ماشین ظرفشویی کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش این تعداد کالا 100 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به پلمب انبار، خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی در سطح جامعه اجازه فعالیت مجرمانه به سودجویان و احتکار کنندگان لوازم مورد نیاز مردم را نخواهد داد.

سرهنگ دادگر گفت: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از موارد مشابه مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.