1399-07-04 15:01
1086
0
70555
امام جمعه موقت گرگان:

رمز غلبه بر زورگویی استکبار «مقاومت»است/رشادت های رزمندگان بازگوشود

امام جمعه موقت گرگان گفت: حفظ تمامیت ارضی کشور تنها با مقاومت ملت ایران مقدور شد لذا اکنون نیز با تکیه بر توان داخلی و مقاومت بر زورگویی و زیاده خواهی استکبار غلبه خواهیم کرد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام محمدقاسم لیوانی امروزدرخطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: زنده نگه داشتن دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس وظیفه همگانی است .

وی افزود: همان طور که رزمندگان اسلام در خطوط مقدم مشغول نبرد با دشمن بعث بودند در پشت جبهه هم رشادت‌ها و ایثارگری‌های فراوانی صورت گرفت که در نتیجه جنگ تأثیر گذار بود.

امام جمعه موقت گرگان تاکید کرد: باید با استفاده از همه ظرفیت‌های کشور این ارزش‌ها حفظ و برای مردم بازگو شود.

لیوانی یادآورشد: ایستادگی و صبر در برابر متجاوزان در طول تاریخ سبب پیروزی مسلمانان شده است واین امر موجب شده تا زورگویان و مستکبران از زیاده خواهی خود عقب‌نشینی کنند.

وی ابراز کرد: اگر در برابر دشمن عقب نشینی کنیم دشمن بر به سوی ما پیش می آید و اگر مقاومت کنیم دشمن نمی تواند از مواضع خود پیشروی کند و باید از دوران دفاع مقدس درس بگیریم.

لیوانی اذعان کرد: تکیه بر توان داخلی و مقاومت رمز غلبه بر زورگویی و زیاده خواهی استکبار است.

وی بیان کرد: در طول جنگ تحمیلی با تقدیم ده‌ها شهید، جانباز و آزاده وجبی از خاک را به دشمن ندادیم و این موضوع دستاوردی بسیار بزرگی برای کشور بود.

لیوانی با تاکید بر اینکه حفظ تمامیت ارضی کشور تنها با مقاومت ملت ایران مقدور شد، گفت: در چند صد سال گذشته، بخش‌هایی از سرزمین ایران به ویژه شمال کشور به متجاوزان واگذار و بخش‌های از آن جدا شد که هم اکنون در اختیار آنها است.

امام جمعه موقت گرگان به آخرین ثمره مذاکره و پرهیز از مقاومت در تاریخ ایران اشاره کرد و گفت: بحرین در نیم قرن پیش به عنوان استان چهاردهم ایران بود، اما با توطئه انگلیسی‌ها و تحت عنوان مذاکره با همکاری سازمان ملل بدون جنگ و خونریزی با یک سیاست برنامه ریزی شده به عنوان یک کشور از سرزمین ایران جدا شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.