1393-09-01 10:02
2649
0
6096
فرمانده سپاه ناحیه گرگان خبر داد:

تحویل داوطلبانه ۳۰۰ ماهواره، توسط مردم گرگان / این دستگاه ها طی مراسمی در مقابل دیدگان عموم، نابود میشوند

فرمانده سپاه گرگان گفت : ناحیه مقاومت بسیج گرگان با اجرای سیاست تشویقی توانسته است 300 دستگاه ماهواره و تجهیزات کامل آن را از مردم گرگان دریافت و در ازای آن یک دستگاه مبدل دیجیتال به مردم هدیه دهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین ، سید علی مهاجر ، فرمانده سپاه ناحیه گرگان در خصوص قانون امر به معروف گفت : نگاه ما به امر به معروف به صورت مادرانه است و قبل از تصویب قانون مجلس شورای اسلامی ، بسیجیان با ایجاد شورای امر به معروف و نهی از منکر به مقابله با پدیده غرب زدگی پرداختند و بستر این مقابله معرفتی میباشد.

مهاجر در ادامه گفت : یکی از ابزار های جنگ نرم در حال حاضر ، شبکه های ماهواره ای و تجهیزات آنها نظیر دیش و امکانات آنها می باشد که در زندگی مردم رسوخ پیدا کرده است.

وی افزود : سپاه ناحیه گرگان از ماه مبارک رمضان و همچنین دهه اول ماه محرم امسال ، با اجرای سیاست تشویقی توانسته است ۳۰۰ دستگاه را به صورت داوطلبانه از مردم دریافت کند و در ازای آن به این خانواده ها، یک دستگاه ، مبدل دیجیتال تحویل دهد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در خصوص اینکه سر انجام این دستگاه های ماهواره ای تحویل داده شده توسط مردم، گفت : بنا داریم در یک مراسم ویژه در مقابل دیدگان عموم ، این دستگاه ها را نابود نماییم.

مهاجر گفت : باور حضور در جنگ ، از مهمترین عواملی است که بایستی ما به آن بیاندیشیم .

وی در خصوص جنگ نرم گفت : جنگ نرم یک جنگ خاموش است و به شدت در حال فعالیت میباشد و یکی از ابزار های آن همین دستگاه های ماهواره ای است اما در حال حاضر تلفن همراه و شبکه های اجتماعی نیز به یاری این شبکه ها در آمده اند.

وی در پایان با مطرح کردن سوالی افزود : آیا دشمنان ما ، با ایجاد چنین برنامه ها و ابزارهایی ، دلشان برای فرهنگ ، دانش و سرگرمی ملت ما ، سوخته است ؟ اگر ما هوشیار نباشیم ، دشمن با این ابزار ها ، دین ، هویت و فرهنگ ما را نابود خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.