1398-09-06 16:16
1267
0
66466
بخشدار بخش مرکزی گالیکش:

۲۴ فقره تسهیلات ساخت مسکن به سیل‌زدگان روستای پنو گالیکش پرداخت شد

بخشدار بخش مرکزی گالیکش گفت: ۲۴ فقره تسهیلات ویژه ساخت مسکن به آسیب دیدگان سیل ابتدای امسال در روستای پنو این بخش در قالب وام کم‌بهره و بلاعوض پرداخت شد.

به گزارش گلستان ما، اسمعیل طوسی در حاشیه بازدید از روستای پنو با اشاره به اینکه در جریان سیل اخیر استان گلستان بخش زیادی از روستاهای گالیکش دچار خسارت شد، اظهار داشت: به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و پیگیری‌های فرمانداری، تمام خسارات گزارش‌شده در سطح روستاها مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت و پس از بررسی، واجدان شرایط تسهیلات مربوطه را در دو مرحله به مقدار ۴۰۰ و ۱۵۰ میلیون ریال دریافت کردند.

وی افزود: تسهیلات بلاعوض ۱۰۰میلیون ریالی تخریب، ۵۰میلیون ریالی معیشتی و ۶۰میلیون ریالی اسکان موقت یا اجاره نیز به خسارت دیدگان سیل اخیر در روستای پنو پرداخت شد.

بخشدار بخش مرکزی گالیکش ادامه داد: تسهیلات بلاعوض بنیاد مسکن بر اساس نوع و میزان خسارت وارده به روستاییان پرداخت شد و همچنین مالکان هفت واحد نیز از تسهیلات تعمیرات مسکن به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و بلاعوض ۳۰ میلیون ریالی بهره‌مند شدند.

طوسی گفت: از ابتدای آغاز طرح ویژه بنیاد مسکن از سال ۸۴ تاکنون ۷۰ واحد مسکونی در این روستا تسهیلات مربوطه را دریافت کرده و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

شهرستان گالیکش با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در شرق گلستان واقع است که براثر بارش‌های شدید در روزهای پایانی سال گذشته و ابتدای امسال همراه با شهرستان‌های مختلف این منطقه از سیل و طوفان خسارت دید.

انتهاي پيام/

  • منبع خبر : نیلکوه

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.