1393-08-18 09:58
2239
0
5534
مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری گلستان:

گالیکش در برخی از سیاست‌ها از همه استان جلوتر است

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری گلستان گفت: گالیکش در برخی از سیاست‌ها از همه استان جلوتر است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه ، عبدالرضا چراغعلی در جلسه شورایاران شهر گالیکش با اشاره به این مطلب که شهرداری و شورای شهر گالیکش در برخی از سیاست‌ها از همه استان جلوتر است گفت: بحث‌هایی مانند نمایندگان شورای در محلات، شهرداران مدارس و ...، شهر گالیکش از تمام استان زودتر انجام گرفته است.

وی افزود: اما این اقدامات برای مردم گالیکش کافی نیست و وضعیت کنونی گالیکش اصلاً درخور مردم این شهر نیست.

jbshyaran 1

چراغعلی تصریح کرد: گالیکش آدم‌هایی در سطح ملی به کشور معرفی کرد که نشان از پیشینه و ظرفیت اجتماعی - فرهنگی مردم این شهر دارد.

وی با بیان این مطلب که اعضا شورای شهر و شهرداری؛ شورایاران را محرم خود بدانند و مسائل شهر را به آنها بگویند گفت: اعضای شورای شهر، شهردار و شورایاران در عین اختلاف‌نظر باید احترام متقابل نسبت به هم را رعایت کنند.

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری گلستان تأکید کرد: شورای محلات حلقه اتصال بین مردم و شورای شهر و شهرداری است.

وی در پایان با انتقاد از شهردار و اعضای شورای شهر گالیکش گفت: باید در این شهر برای رسیدگی به امور بانوان از بانوان نیز به‌عنوان شورایار استفاده می‌کردید.

رییس شورای شهر گالیکش در خصوص انتخاب شهردار این شهر گفت: حدود 3 ماه با اعضای شورای شهر در سطح استان رایزنی انجام شد و حداقل 12 شهردار باسابقه و کسانی که تجربه این امر را داشتند مذاکره شد و حاصل آن انتخاب سید علی‌اصغر موسوی به‌عنوان شهردار گالیکش شد.

اصغر خسروی در خصوص فعالیت‌های اعضای شورای شهر و شهرداری گالیکش در طول یک سال گذشته گفت: 28 پروژه را در دست‌کار داشتیم که از این تعداد با تعاملی که اعضا داشتند 25 پروژه آن عملیاتی شده و 3 مورد آن در دستور کار است.

وی با اشاره به این مطلب که انجام پروژه‌ها امکان‌پذیر نبود مگر با تعامل خوب شهردار و اعضای شورای شهر گفت: نتیجه انجام پروژه‌ها و تعامل دوستان شورا شهر گالیکش منجر به انتخاب این شورا به‌عنوان 5 شورای برتر استان شد.

jbshyaran 1

رییس شورای شهر گالیکش تصریح کرد: شورای شهر گالیکش جز معدود شهرهای استان بود که در فضایی آرام و صمیمیتی کامل در 12 شهریورماه سال جاری رییس و نایب ریس و منشی خود را با 7 رأی انتخاب کرد.

خسروی در خصوص تشکیل شورایاران در گالیکش گفت: شورایاران گالیکش مهرماه سال گذشته در 7 منطقه شورایاری این شهر در مساجد انتخاب شدند.

به گفته رییس شورای شهر گالیکش سال 92 کمیسیون های مختلف در شورای اسلامی این شهر فعال شدند و امسال نیز کمیسیون مانند کمیسیون پی گیری مصوبات و نظارت بر عملکرد کمیته‌ها شهرداری و شورای شهر و کمیسیون ایثارگران تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب که سایت شورای شهر گالیکش از نخستین روزهای آغاز به‌کار اعضا برای اطلاع‌رسانی به مردم فعال‌شده گفت: فعالیت شورا و شهرداری گالیکش در نشریه انعکاس که مربوط به خود شورا و شهرداری این شهر است تاکنون در 5 نوبت چاپ شده است و به‌زودی فعالیت‌های 3 ماهه گذشته نیز انتشار داده خواهد شد.

وی اظهار داشت: 39 مورد فعالیت نیز در امور بانوان و فرهنگی این شهر طی یک سال گذشته صورت گرفته است.

jbshyaran 1

شهرداری گالیکش نیز در این جلسه گفت: درحالی‌که شهرداری گالیکش در شرایط سختی برای گذران امور جاری‌اش به سر می‌برد آن را تحویل گرفتم.

سید علی‌اصغر موسوی افزود: طی این مدت از مشکلات و تنگناهای شهرداری با درایت شوراها و کمک همکارانمان، امورات شهرداری گالیکش از حالت بحرانی به حالت عادی رسیده است.

وی تصریح کرد: برای آنکه بتوانیم امورات شوراها و شهرداری را راحت تر پیش ببریم نیاز به مشارکت شورایاران در ابعاد مختلف مانند طراحی، نظارت و اجرا داریم.

وی خاطرنشان ساخت: طی یک سال گذشته احداث بلوار خیابان اصلی شهر و چراغانی آن، پیاده‌روسازی، جمع‌آوری سایه بانهای سطح شهر، اجرای میدان ورودی، تدفین شهدای گمنام، ایجاد فضای سبز شهری و شهرداران مدارس اقداماتی بوده که انجام گرفته است.

موسوی با اشاره به این مطلب که مراحل واگذاری کاجستان گالیکش به شهرداری انجام گرفته است گفت: به‌زودی مسیر پارک تا پارک از پارک لاله های انقلاب تا کاجستان این شهر برای ایجاد جاده سلامت در دستور کار است.

به گفته موسوی تفکیک زباله از مبدأ با کمک شهرداران مدارس و شورایاران در گالیکش اجرایی خواهد شد.

شهردار گالیکش گفت: به‌زودی احداث پارک بانوان و اولین پارک مذهبی استان در گالیکش آغاز خواهد شد.

jbshyaran 1

jbshyaran 1

jbshyaran 1

jbshyaran 1

jbshyaran 1

jbshyaran 1

jbshyaran 1

jbshyaran 1

jbshyaran 1

jbshyaran 1

jbshyaran 1

jbshyaran 1

jbshyaran 1

jbshyaran 1

jbshyaran 1

jbshyaran 1

jbshyaran 1

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.