1398-11-23 11:01
2076
0
67501
با حضور استاد علیرضا بهدانی؛

کارگاه نقاشی‌خط در گالیکش برگزار شد + تصاویر

رئیس انجمن خوشنویسان گالیکش گفت: کارگاه نقاشی‌خط با عنوان "ریحانه" به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) در گالیکش برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، احمد صفی الحسینی در حاشیه این کارگاه نقاشی خط در شهرستان گالیکش، گفت: کارگاه نقاشی‌خط با عنوان "ریحانه" به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) با حضور استاد علیرضا بهدانی، به همت مرکز همایش‌های استان قدس رضوی و انجمن خوشنویسان گالیکش، با مشارکت خادمیاران رضوی، اداره آموزش‌وپرورش و اداره ارشاد اسلامی گالیکش برگزار شد.
وی افزود: هم‌زمان با این کارگاه که در آموزشگاه دخترانه شاهد بنت‌الهدی اجرا شد؛ آثار خوشنویسی و نقاشی‌خط احمد صفی الحسینی مدیر انجمن خوشنویسان گالیکش نیز به مناسبت دهه مبارک فجر به نمایش درآمد.
صفی الحسینی گفت: اجرای نقاشی‌خط در این برنامه توسط استاد بهدانی و نمایشگاه خوشنویسی مورد استقبال هنرمندان گالیکش، مسئولین (آموزش‌وپرورش، فرماندار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و...) مدیران مدارس، معلمان و دانش آموزان حاضر در جلسه قرار گرفت.
رئیس انجمن خوشنویسان گالیکش گفت: کارهای اجراشده توسط استاد بهدانی از طرف انجمن خوشنویسان گالیکش به مسئولین، مدیر آموزشگاه و دانش آموزان اهدا شد.
وی افزود: این نمایشگاه ششمین نمایشگاه انجمن بود که مصادف شد با حضور و دعوت از استاد علیرضا بهدانی ( کاتب 54 جلد قران کریم، خوشنویس بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین قران کریم وغیره).

نمایم.

galikeshh80 1

galikeshh80 1

galikeshh80 1

galikeshh80 1

galikeshh80 1

galikeshh80 1

galikeshh80 1

galikeshh80 1

galikeshh80 1

galikeshh80 1

galikeshh80 1

galikeshh80 1

galikeshh80 1

انتهای پیام/


 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.