1399-03-27 13:44
1979
0
69032
یادداشتی به جواد حصارنوی؛

همه در غم جوان گالیکشی شریکیم

مرگ نوجوان گالیکشی باعث غم و انده خانواده های این شهرستان شد؛ چرا که با تدبیر می توانستیم از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنیم.

به گزارش گلستان ما، جواد حصارنوی نوشت: با شروع تعطیلات تابستانی و گشت و گذار دانش آموزان در سطح شهر، اتفاقات تلخی رخ می‌دهد که روزهای شیرین تعطیلات را تبدیل به عزا می‌کند.

یکی از این اتفاقات دردناک سانحه رانندگی بود که دو شب گذشته در مجاورت خیابان میرزا کوچک خان گالیکش رخ داد.

در این سانحه راکب، دوچرخه سوار که نوجوانی 13 ساله بود بر اثر تصادف با یک دستگاه اتوبوس، متاسفانه در دم فوت کرد.

یقینا همه ما از شنیدن این خبر عمیقاً متأثر و از صمیم قلب برای خانواده آن مرحوم از خداوند منان طلب صبر و شکیبایی و غفران الهی را داریم و در غم آنان شریک هستیم.

متاسفانه ما در رانندگی فرهنگ خوبی نداریم، آئین نامه را برعکس عمل می‌کنیم. باید هم برای راننده‌ها و هم برای عابرین حریم و قوانین رانندگی را تعریف و فرهنگ سازی شود.

چراغ راهنمایی را یا استفاده نمی‌کنیم و اگر هم استفاده کنیم، راننده دیگری راه نمی‌دهد.

به خط عابر پیاده می‌رسیم سرعت را زیادتر می‌کنیم و با کوچکترین حرکت راننده دیگر جو زده می‌شویم یا به سرعت مان اضافه می‌کنیم یا دست از دهان مان برداشته ناسزا حواله می‌کنیم.

نامناسب بودن پیاده‌روها سطح شهر، چاله‌دار بودن، کنده کاری‌های بدون ترمیم، باریک بودن و به تبع آن شلوغی و ازدحام جمعیت، تاریک بودن و دیگر عوامل باعث می‌شود مردم راه رفتن در خیابان را به راه رفتن در پیاده رو ترجیح بدهند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.