1398-10-16 19:07
1027
0
66978
فرماندار گالیکش:

سردار سلیمانی سنگر به سنگر از حریم اسلام و انقلاب دفاع کرد / تصاویر

فرماندار گالیکش در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی گفت: "سردار سلیمانی" از شروع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تا به الآن سنگر به سنگر از حریم اسلام و انقلاب دفاع کرد و در حال جنگ بود.

به گزارش گلستان ما، علی‌اصغر میرزایی در مراسم بزرگداشت "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" فرمانده شجاع سپاه قدس در سالن اجتماعات شهرداری گالیکش گفت: شهید سلیمانی مرد خدایی بود، برای خدا قدم برمی‌داشت و اجر و پاداشش را نیز از خدا می‌خواست. ذره‌ای به خودش فکر نمی‌کرد و تمام زندگی‌اش را وقف انقلاب و اسلام کرد.

وی شهید سلیمانی را علمدار انقلاب برشمرد و افزود: این بنده مخلص خدا به‌هیچ‌وجه خطی و جناحی فکر نمی‌کرد و مطیع محض مقام معظم رهبری و از هر لحاظ الگو و اسوه بود و در جهت خدمت به مردم مظلوم تمام تلاش خود را به کار می‌گرفت.

میرزایی ادامه داد: ما باید خصوصیات و ویژگی‌های این سردار محبوب اسلام ازجمله اخلاق شخصیتی و فردی، ابعاد نظامی و حماسی، روش‌های مدیریتی و دیگر خصوصیاتش را الگو قرار داده، رفتارمان را با ایشان مطابقت داده و درراه خدمت به مردم راهش را ادامه دهیم.

فرماندار گالیکش بابیان اینکه شهادت سردار سلیمانی انسجام و وحدت را در جامعه ایجاد کرده است، تصریح کرد: خیلی از گروه‌ها و افراد مختلف در کشورهای اسلامی نیز پس‌ازاین واقعه و به شهادت رسیدن سرداران مقاومت، همدل و منسجم‌تر شدند.

وی با اشاره به آیه‌‌ی شریفه "اشداء علي‌الكفار رحماء بينهم" قرآن کریم، تصریح کرد: "شهید سپهبد سلیمانی" کودکان و یتیمانی که خانواده‌شان در حملات ناجوانمردانه داعش و صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسیدند را با تواضع و فروتنی در آغوش می‌گرفت اما در مقابل استکبار، آن‌گونه دندان‌های خود را به هم می‌فشرد که بقیه مجاهدان و رزمندگان اسلام از وی تأسی می‌کردند.

گفتنی است قرائت زیارت عاشورا، مداحی و عزاداری ازجمله برنامه‌های این مراسم فرهنگی بود كه در سالن اجتماعات شهرداری گالیکش برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.