1399-02-03 10:35
1374
0
68302
بخشدار کلاله پس از بازدید:

پیگیر مصوبه زیرسازی و آسفالت ریزی جاده چالجه و قویجق هستیم/ ساخت پل جدید در دستور کار قرار گرفت

محمد پیری گفت: پیگیر مصوبه زیرسازی و آسفالت ریزی روستای چالجه و قویجق که در سال ۹۱ به تصویب رسیده است؛ هستیم تا با تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی این پروژه را آغاز کنیم.

به گزارش گلستان ما، در هفته های اخیر با ارسال تصاویری از سوی مخاطبان کانال های تلگرامی و این پایگاه خبری تحلیلی، خبری تحت عنوان"زنان ترکمن از خجالت مسئولین درآمدند" منتشر شد.

پس از انتشار این مطلب، شاهد بازدید فرماندار و مسئولین شهرستانی و استانی از مشکلات روستاهای چالجه و قویجق بودیم که در پی آن دستورات لازم برای مرتفع شدن مشکل روستاهای یاد شده صادر شد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان کلاله پس از بازدید روز گذشته خود از این روستاها، در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: در جریان سیل، پل روستا تخریب شده بود که با رایزنی های انجام شده، احداث پل جدید در دستور کار قرار گرفت.

محمد پیری افزود: برای جلوگیری از ریزش کوه در جاده روستا نیز، قرار شد اداره راه و شهرسازی برای ایجاد آب بند اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در خصوص مشکل جاده این روستاها نیز تصریح کرد: پیگیر مصوبه‌ای در سال ۹۱ برای زیرسازی و آسفالت ریزی جاده هستیم که با تخصیص اعتبارات لازم، پروژه آسفالت این روستا نیز در دستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.