1398-10-19 09:38
1132
0
67019
فرماندار کلاله خبر داد؛

تشکیل 27 پرونده تعزیراتی برای خبازی های کلاله

فرماندار کلاله گفت: طی چهار ماهه گذشته، 172 مورد بازرسی توسط بازرسان آرد و نان کلاله از خبازی های سطح شهرستان صورت گرفت که منجر به تشکیل 27 پرونده تعزیراتی شد.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر بیانی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان کلاله گفت:طی چهار ماهه گذشته، 172 مورد بازرسی توسط بازرسان آرد و نان کلاله از خبازی های سطح شهرستان صورت گرفت که منجر به تشکیل 27 پرونده تعزیراتی شد.

وی افزود:در این بازدید ها  27 پرونده با مبلغ 75 میلیون و 946 هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی ارسال گردید.
بیانی در ادامه اظهار داشت: عمده تخلفات خبازی ها ازجمله  کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت دستورالعمل کارگروه، خرید آرد برخلاف ضوابط و عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی بوده است.

وی در ادامه کیفیت نان را بستگی به مهارت نانوا دانست و گفت: آموزش خبازان از مسائل و دغدغه‌های این کارگروه باشد که با گذراندن آموزش‌هاي لازم شاهد افزایش کیفیت پخت نان در شهرستان کلاله باشیم.

بیانی با انتقاد از اینکه برخی نانوایی ها در مکان مناسب خود نیست،افزود:اداره صمت در جابجایی برخی نانوایی ها تراکم جمعیت را در نظر بگیرد تا مردم به مشکل تهیه نان مواجه نشوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.