1393-08-19 16:59
1936
1
5599

تحمیل مهره ها به فرماندار کلاله به بهانه "نیروی بومی"؟ / جولان یکی از مهره ها در شهر فراغی

تحمیل مهره های از پیش تعیین شده به فرماندار کلاله می تواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، انتخاب و انتصاب معاون فرماندار ، بخشدار مرکزی و بخشدار شهر فراغی شهرستان کلاله همراه پاره ای از ابهامات است بطوریکه احتمال اینکه برخی از این مسئولین به فرماندار کلاله تحمیل شوند وجود دارد.

به گفته برخی از منابع آگاه امکان دارد آقایان (ش.ش) و (-.م) به عنوان مهرهای پیشنهادی از سوی برخی جریان های سیاسی در یکی از سمت های باد شده بکار گیری شوند و شنیده ها حاکی از آن است یکی از این مهره ها طی چند روز اخیر در شهر فراغی در حال جولان دادن بوده است.

به هر حال روند تعیین مسئولین در این شهرستان مانند جور کردن قطعات یک پازل و در جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده است و پشت پرده آن حاکمیت مطلق جریانی خاص می باشد و این روند طی دو سال اخیر تشدید یافته بطوریکه طی این دو سال شاهد قلع و قمع بسیاری از نیروها در این شهرستان بودیم.

اخیرا استفاده از اصطلاح " نیروی بومی" زیاد شده است و برخی با سوء استفاده از این اصطلاح درصددند تا اهداف خود را در شهرستان پیاده سازی کنند تا در آینده نزدیک بتوانند با مهره های دست نشانده هدف اصلی خود(حاکمیت مطلق و بدست آوردن حمایت مردم از طریق مهره ها) را دنبال کنند.

همانطور که گفتیم تحمیل مهره به فرماندار کلاله به عنوان معاون و بخشدار، می تواند عواقب جبران ناپذیری دربرداشته باشد و عدم هماهنگی فرماندار و زیر دستان وی، فرمانداری را در پیشبرد اهداف ناتوان می کند و به تبع آن اختلافات درون سازمانی بین فرماندار و زیر دستان باعث لطمه به مردم خواهد شد.

اما نقش استانداری گلستان در جلوگیری از روند مهره چینی در شهرستان کلاله مهم تلقی و باید از نیروهای توانمند و با صلاحیت بدون وابستگی های گروهی یا قبیله ای در این پست ها استفاده شود نه افراد پیشنهادی از سوی افرادی خاص که این خود نوعی باج دهی محسوب می شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

اوقچی

باید به نیروهای بومی فرصت داد و عملکرد انها را بعد از چند سال سنجید.

0
0
پاسخ
1393-08-21 04:37

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.