1393-08-16 16:58
2861
0
5454
رئیس اداره آب کلاله :

آبرسانی به خانواده های روستای نیازآباد کلاله امکان پذیر نیست !

رئیس اداره آب کلاله: آبرسانی به خانواده های روستای نیاز آباد کلاله از نظر فنی امکان پذیر نیست.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، هنوز هم وجود دارند خانواده هایی که در شهر زندگی می کنند ولی از نعمت آب آشامیدنی محروم هستند و به اجبار برای تهیه آب آشامیدنی خود دست به دامن همسایگان می شوند.

در گزارشات قبلی گفته شد که نزدیک به 10 خانواده در روستای نیازآباد(متصل به شهر کلاله) چندین سال است که از نعمت آب آشامیدنی برخوردار نیستند.

در این راستا و پس از انتشار گزارشات و عدم دریافت جواب از سوی مسئولین ذیربط، گفتگویی با ابراهیمی رئیس اداره آب کلاله داشتیم و وی آبرسانی به این بخش از روستای نیازآباد را غیر ممکن دانست.

رئیس اداره آب کلاله افزود: طبق بررسی های انجام شده از نظر فنی آب رسانی به این خانواده ها از نظر فنی امکان پذیر نیست و درصورت لوله کشی ،این خانواده ها در ساعات اوج مصرف با مشکل بی آبی روبرو خواهند شد.

وی مشکل فنی آبرسانی به این ناحیه از روستا را اینگونه تشریح کرد: این منازل بالاتر از مخزن آبرسانی به این روستا قرار دارند و از نظر اصولی ، آب رسانی به منازل بالاتر از مخزن، تا فاصله ای معین امکان پذیر است و اگر این فاصله از فاصله مجاز بیشتر شود درصورت آبرسانی به این منازل، خانواده ها با مشکل افت فشار آب مواجه می شوند.

ابراهیمی تنها راه آبرسانی به این خانواده ها را ساخت مخزن جدید و بالاتر از منازل آنها دانست و تاکید کرد: ساخت مخزن جدید کاری زمان بر و پرهزینه است و حداقل هزینه لازم برای ساخت آن نزدیک به 1 میلیارد تومان برآورد می شود.

مطالب مرتبط:

چندمین سال و بی آبی چند خانواده در کلاله+ فیلم و تصاویر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.