1398-09-03 17:24
1980
0
66413
فرمانده سپاه کردکوی:

مردم انقلابی و با بصیرت راه خود را با اغتشاشگران جدا کردند/ حضور چشمگیر بسیج در عرصه خدمت/ اجرای ۵۸ عنوان برنامه در هفته بسیج کردکوی

فرمانده سپاه کردکوی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری به موضوع جوانان توصیه اکید شده است، تبلور و فعالیت این نکته در بسیج ایجاد شده و درحال پیگیری است، افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی، به جوانان بعنوان کسانی که مستعد برای اداره آینده کشور و محور تحقق نظام و تمدن اسلامی هستند، به طور ویژه نگاه شده است .

به گزارش گلستان ما، سرهنگ حسن محبوبیان بمناسبت ضمن گرامیداشت هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با پیامی که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) پیرو حوادث اخیر در درس خارج فقه دادند، صف ها مشخص و از غبارها کاسته شد و شفافیت موضوع برای همگان بیشتر و روشن تر شد و اوج وحدت سران را مشاهده کردیم. ضمن اینکه خط مشی خوبی هم برای مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

مردم انقلابی و با بصیرت راه خود را با اغتشاشگران و آشوب گران جدا کردند

وی افزود: از سوی دیگر مردم همیشه در صحنه و انقلابی و با بصیرت راه خود را با اغتشاشگران و آشوب گران جدا کردند و این فتنه هم از سر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی رفع و دفع شد.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی با بیان اینکه باز هم دست استکبار جهانی رو شد، اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، در موضوع امنیتی دشمن را عقب زدیم و در آینده در موضوع اقتصادی هم دشمن ملعون را عقب خواهیم زد.

امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج مستضعفین هدیه ای گرانبها برای مردم ایران به یادگار گذاشتند

محبوبیان با عنوان اینکه حضرت امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج مستضعفین هدیه ای گرانبها برای مردم ایران به یادگار گذاشتند، افزود: اثرات و ثمرات و برکات بسیج همچنان در جمهوری اسلامی ایران موج می زند و ماندگار خواهد بود.

وی با اذعان بر اینکه وجود بسیج باعث شد جمهوری اسلامی بماند و تهدیدها را برطرف کند و حافظ بزرگ انقلاب اسلامی شده است، گفت: پدیده ابتکاری امام خمینی (ره) در واقع تمام ظرفیت های مردمی که در انقلاب بود را پای کار آورد و این مغز متفکر، دل با بصیرت و زبان صادق و گویا را زیر پرچم بسیج متحد کرد.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی با عنوان اینکه نیروی مقاومت بسیج، نماد است، خاطرنشان کرد: بسیج گردآورنده تمام مردم با تمام امکانات و با تمام افکار و گرایشاتی که داشتند، است.

بسیج یک حزب و جناح سیاسی نیست

محبوبیان با تأکید بر اینکه بسیج یک حزب و جناح سیاسی نیست بلکه آنچه که برای بسیج مهم بوده توجه به انقلاب اسلامی و پیروی از منویات ولایت بوده است، متذکر شد: امروز بسیجیان پرچمدار ولایت فقیه و امام جامعه هستند. با توجه به اینکه بسیج امسال وارد چهل سالگی خود شد، خدمت، جهاد و شهادت که اولویت های آن است بسیج در این سه عرصه اصلی، بسیج پرچمدار، میدان دار و پیشرو است.

وی تصریح کرد: در بسیج روحیه خودباوری، توکل، توسل، اعتماد، اعتقاد و پیروی از ولایت فقیه را به عینه می بینیم و این باعث شد تا جوانان ما همواره از جانشان در راه خدا می بخشند.

بسیج از ابتدای انقلاب در عرصه خدمت حضوری چشمگیر داشته است

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی با بیان اینکه بسیج از ابتدای انقلاب در عرصه خدمت حضوری چشمگیر داشته است، گفت: قریب به ۵۰ درصد شهدای ما بسیجی هستند. در استان گلستان ۱۲۰۰ شهید بسیجی داریم که این نشانگر اوج فداکاری بسیجیان است.

محبوبیان بیان کرد: بسیج دو موضوع تبیین و پیگیری و عمل به گفتمان گام دوم انقلاب اسلامی و عمل به فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری در مجمع سراسری فرماندهان سپاه را مدنظر قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری به موضوع جوانان توصیه اکید شده است، تبلور و فعالیت این نکته در بسیج ایجاد شده و درحال پیگیری است، افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی، به جوانان بعنوان کسی که مستعد برای اداره آینده کشور و محور تحقق نظام و تمدن اسلامی  هستند، به طور ویژه نگاه شده است .

اجرای ۵۸ عنوان برنامه در هفته بسیج در کردکوی

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی از اجرای ۵۸ عنوان برنامه با ۱۲ برنامه محوری در هفته بسیج در شهرستان کردکوی خبرداد و افزود: کرسی تلاوت قرآن با حضور قاری بین المللی در روستای بالاجاده، غبارروبی مزار شهدا، مجمع فرماندهان پایگاه ها، میقات صالحین، اجرای نشست های فرهنگی، تربیتی، بصیرتی و سیاسی، ویزیت رایگان بیماران، برپایی میز خدمت، مسابقات ورزشی متعدد، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران بسیج، اکران فیلم های ارزشی در سطح پایگاه و حوزه های مقاومت، اجرای گشت های اطلاعاتی و عملیاتی، افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی و یادواره های شهدا از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان کردکوی می باشند.

وی همچنین از برگزاری تجمع بزرگ شکوه مقاومت با حضور اقشار بسیج در روز ۵ آذر در مصلی کردکوی خبرداد و گفت: اقشار مختلف بسیج در روز ۵ آذر با حضور در مصلی کردکوی اقتدار و قدرت بسیج را به رخ دشمنان خواهند کشید.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : رادکانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.