1398-07-29 16:23
1067
0
65997
معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار کردکوی:

عدم وجود حتی ۲۰۰ متر کانال انتقال آبهای سطحی در سطح شهر کردکوی/شهرداری در راستای مدیریت آبهای سطحی در شهر کردکوی اقدام کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار کردکوی گفت: شهرداری و شورای شهر هر چه سریعتر در راستای مدیریت آبهای سطحی در شهر کردکوی اقدام کنند.

به گزارش گلستان ما، در پی بارندگی شدید در روزهای اخیر در سطح شهرستان کردکوی، محمد طاهر مصدق معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار کردکوی و دبیر مدیریت بحران با حضور در خیابانهای اصلی و نقاط حادثه خیز شهر کردکوی در گفتگو کوتاه با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت: در ساعات آغازین بارندگی در شهرستان کردکوی ادارات خدمات رسان از جمله امور برق، راهداری و حمل و نقل، مخابرات و شهرداری در سطح شهر و شهرستان مشغول ارائه خدمات به شهروندان بودند.

وی افزود: بیشترین آبگرفتگی در سطح شهرک فرهنگیان مشاهده شد که اگر مسئولان تصمیم گیر بموقع فعالیت های عمرانی مربوط به مهندسی و مدیریت آبهای سطحی را شروع نکنند، عمق بحران به اندازه ایست که دیری نخواهد گذشت خیابان های شهرک فرهنگیان تبدیل به رودخانه شود.

دبیر مدیریت بحران شهرستان با اشاره به شدت باران از حضور نیروهای شهرداری و شورای شهر به عنوان بالاترین مرجع خدمات رسان در این شرایط قدردانی کرد و گفت: در سطح شهر حتی ۲۰۰ متر کانال های انتقال آبهای سطحی نداریم.

مصدق ضمن تشکر از برخی از ادارات خدمات رسان که در سخت ترین شرایط جوی در کنار مردم هستند از شورای شهر و شهرداری خواست، هر چه سریعتر در راستای مدیریت آبهای سطحی در شهر کردکوی اقدام کنند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : رادکانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.