1398-09-25 10:45
1060
0
66653
رئیس کل دادگستری استان گلستان:

بسیاری از مشکلات و آسیب ها در جامعه با کمک بسیج حل می شود/ مدیر جهادی و میدانی بسیار کم داریم/ مدیران ما بیشتر زیرکولرنشین هستند

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: بسیاری از مشکلات و آسیب ها در جامعه با کمک بسیج حل می شود و بسیج مورد وثوق و اعتماد اقشار مختلف مردم است.

به گزارش گلستان ما، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان به همراه حجت الاسلام سیدحسینی دادستان مرگز استان و معاونین با حضور در شهرستان کردکوی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان شرکت کرد.

هاشمیان در این جلسه اظهار کرد: نظارتها از بیرون، از دستگاهها و نهادهای ادارای بسیار کم است چرا که اگر این نظارتها افزایش پیدا کند قطعا وضعیت بهتر خواهد شد.

بسیج مورد وثوق و اعتماد اقشار مختلف مردم است

وی با تأکید بر اینکه ریاست دادگستری و سایر مسئولان از ظرفیت بسیج استفاده کنید، اذعان کرد: بسیج مورد وثوق و اعتماد اقشار مختلف مردم است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات و آسیب ها در جامعه با کمک بسیج حل می شود.

بسیج و سپاه اجرا کننده اقتصاد مقاومتی است

هاشمیان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تأکید کرد می توان به کمک مردم رفت و یاری گر آنان بود، افزود: اجرا کننده اقتصاد مقاومتی بسیج و سپاه است لذا با کمک به بسیج و سپاه در اجرای اقتصاد مقاومتی یاری گر قشر ضعیف جامعه باشیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با اذعان بر اینکه مدیر جهادی و میدانی بسیار کم داریم، متذکر شد: مدیران ما بیشتر زیرکولرنشین هستند، لذا باید وارد میدان عمل شده و جهادی کار کنند.

مالکان و صاحبان کارخانه های در معرض تعطیلی را بخواهید و مشکلات آنان را حل کنید

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان شهرستان کردکوی گفت: مالکان و صاحبان کارخانه های در معرض تعطیلی را بخواهید و با آنان صحبت کنید و مشکلاتشان را حل کنید.

هاشمیان بیان کرد: بسیاری از کارخانه ها و واحدهای صنعتی در شهرستان ها هستند که با ورود مدبرانه و جهادی و انقلابی مسئولان از تعطیلی رهایی می یابند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : رادکانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.