1395-02-02 03:59
1431
0
30731
مربی تیم ملی دوومیدانی ایران

کردکوی مهد پرتاب چکش کشور است/ قلعه نوعی، محمدی و مقدم بهترین پرتابگران کشور هستند

مربی تیم ملی دوومیدانی ایران گفت: پژمان قلعه نوعی، مهدی محمدی و رضا مقدم سه تن از بهترین پرتابگران ایران در ورزش پرتاب چکش هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، منصور ساریخانی مربی تیم ملی دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران در رشته پرتاب نیزه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: استان گلستان در تمامی رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و همچنین در بخش بانوان دارای رکورددار پرتاب نیزه ایران می باشد.

ساریخانی از وضعیت خوب ورزشکاران پرتاب نیزه در گلستان خبرداد و اظهار داشت: زمانی که رکورد پرتاب نیزه در اکثر رده های سنی متعلق به ورزشکاران گلستانی می باشد با این حساب این استان از پتانسیل خوبی در این ورزش برخوردار است که نیازمند حمایت بیشتر در این زمینه می باشد.

وی افزود: وقتی بنده عنوان می کنم رکوردداران رشته دوومیدانی کشور ورزشکاران گلستانی هستند یعنی شامل تمام نقاط گلستان از بندرگز گرفته تا مراوه تپه می شود که این افتخار گلستان است.

کردکوی مهد ورزش پرتاب چکش کشور است

مربی تیم ملی دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران کردکوی را مهد پرتاب چکش کشور عنوان کرد و گفت: از بندرترکمن بعنوان مهد پرتاب نیزه و گرگان بعنوان مهد دو استقامت نام برد.

ساریخانی با عنوان این نکته که کردکوی در ورزش دوومیدانی خوش می درخشد، ادامه داد: پژمان قلعه نوعی، مهدی محمدی و رضا مقدم سه تن از بهترین پرتابگران ایران در ورزش پرتاب چکش هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.