1400-02-08 11:36
1639
0
74362
بررسی یک استوری؛

پری پتی در تیم ملی بسکتبال ایران؟!

ستاره آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با انتشار یک استوری به شایعه حضورش در ترکیب تیم ملی ایران دامن زد.

به گزارش گلستان ما، چند سالی از حضور "پری پتی" گارد آمریکایی و خلاق تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر ایران می گذرد، اما او هیچ وقت به اندازه چند روز اخیر مورد توجه رسانه ها، مردم و حتی جامعه بسکتبال نبوده است.

پتی که جدا از نقش تاثیرگذار خود در ترکیب تیم شهرداری گرگان برای رسیدن این تیم به قهرمانی، با یک شوت استثنایی توانست یک صحنه خارق العاده را در فینال لیگ برتر بسکتبال رقم بزند، حالا چند روز بعد از قهرمانی تاریخی با گرگانی ها یک استوری عجیب در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

این بازیکن آمریکایی با قرار دادن پرچم ایران و نوشتن واژه تیم ملی به شایعه ای که در یکی، دو سال اخیر هم وجود داشته، دامن زده است. در سال های اخیر نیز گفته می شد که شاید این بازیکن بتواند در ترکیب تیم ملی ایران به میدان برود، اما هیچ وقت این موضوع حتی به صورت جدی هم پیگیری نشد و تنها اتفاق مشابه ورود بازیکنان دوملیتی به تیم ملی بسکتبال ایران بود.

از آنجایی که مهران شاهین طبع به صورت همزمان سرمربیگری تیم ملی و شهرداری گرگان را برعهده دارد و در تیم باشگاهی خود در دو سال اخیر نشان داده اعتقاد شدیدی به پری پتی دارد، این شایعه به صورت جدی مطرح شده است.

اما به راحتی با کسب برخی اطلاعات می توانیم متوجه شویم که امکان ورود پری پتی حداقل به این زودی ها به تیم ملی ایران نیست.

این بازیکن آمریکایی هنوز تابعیت ایرانی ندارد و در گام اول برای حضور در تیم ملی ایران باید تابعیت ایرانی بگیرد که خودش مراحل مختلفی دارد. از سوی دیگر حتی اگر تابعیت ایرانی هم به پری پتی اهدا شود، او می تواند 18 ماه بعد از این تاریخ برای حضور در تیم ملی ایران به فیبا درخواست بدهد. پس عملا حضور این گارد آمریکایی در تیم ملی ایران در المپیک امکان پذیر نیست.

اگر هم پری پتی بخواهد با درخواست مسئولان فدراسیون ایران برای تابعیت ایرانی و حضور در تیم ملی اقدام کند، حداقل انتظار ما به نزدیک دو سال خواهد رسید و آن مساله هم با توجه به سن و سال پتی کمی بعید به نظر می رسد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.