1403-01-03 12:22
336
0
89261
خبر دلهره‌آور درباره مصدومیت آزمون؛

مهاجم تیم ملی بازی‌های آینده را از دست می‌دهد؟

معاینه اولیه پزشکان تیم ملی نشان از پارگی همسترینگ پای چپ سردار آزمون‌ دارد.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از ورزش سه؛ معاینه اولیه پزشکان تیم ملی نشان از پارگی همسترینگ پای چپ سردار آزمون‌ دارد،  این مصدومیت در دقایق پایانی نیمه اول و در پی استارت سریع سردار آزمون روی پاسی که میلاد محمدی در عمق خط دفاعی ترکمنستان برای او فرستاده بود ایجاد شد.

البته ثانیه‌هایی پس از اینکه سردار آزمون همسترینگ پای چپ خود را لمس کرد و از زمین بیرون رفت ، به بازی برگشت تا نگرانی درباره وضعیت این بازیکن از بین برود اما خیلی زود و با چند گام مهاجم تیم ملی متوجه شدت مصدومیت خود شد و از کادر فنی خواست که او را تعویض کنند.

حالا از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد که تشخیص اولیه پزشکان درباره مصدومیت سردار آزمون پارگی همسترینگ بوده و در این صورت این مهاجم در روزهایی که ده‌روسی به شدت به او نیاز دارد و خودش هم برای تمدید حضورش در فوتبال ایتالیا به درخشش در ترکیب جالوروسی چشم دوخته است، شرایط برای شماره ۱۷ باشگاه رم بسیار سخت خواهد شد.

البته قرار است آزمون روز آینده ام آر آی بدهد و پزشکان به صورت دقیق در مورد مصدومیت او نظر بدهند.

در صورتی که مصدومیت سردار جدی باشد او یکی دو ماه برای بازگشت به میادین زمان نیاز دارد که در روزهای برنامه فشرده باشگاه رم که برای سهیمه لیگ قهرمانان تلاش می‌کند، اصلاً خبر خوشی نه برای کادر فنی رم است و نه خود آزمون.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.