1395-03-19 09:13
3026
0
33237

قائمی: تنها دلگرمی من شادکردن دل مردم است / دلم برای دستپخت مادرم تنگ شده

فرهاد قائمی پس از بازگشت از مسابقات انتخابی المپیک در ژاپن گفت: مردم همیشه حامی و پشتیبان من بودند و تنها دلگرمی من شاد کردن دل مردم است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، بازیکن تیم ملی والیبال ایران در مراسم استقبال در زادگاهش، با اشاره به حساسیت و فشار بالای مسابقات، بیان کرد: همه تیم ها خوب بودند ولی شرایط بازی با استرالیا کمی دشوار بود با توجه به اینکه ما یک خاطره تلخ نیز از این تیم همراه داشتیم.

قائمی با تبریک این پیروزی به جامعه ورزش و مردم ترکمن صحرا، تصریح کرد: مردم همیشه در سخت ترین شرایط  پشتیبان و همراه من بودند و حالا خوشحالم که ما توانستیم دلهای مردم را شاد کنیم، من هرچه دارم از این مردم است.

هم تیمی های من آرزویشان حمایتی مانند مردم و مسئولین گنبد است

این بازیکن تیم والیبال ایران با تشکر از حضور گرم مردم، گفت: بازیکنان همیشه آرزویشان این بود که در شهرشان به مانند فرهاد قائمی استقبال شود، از حضور مردم خوشحال شدم و تنها دلگرمی من شاد کردن دل مردم است.

قائمی با اشاره به نام گذاری این بوستان از سوی شورا و شهرداری گنبدکاووس به نام “بوستان فرهاد قائمی”، تصریح کرد: این یک هدیه بزرگ برای من بود که تا آخرین لحظه عمر فراموش نخواهم کرد و از مسئولین صمیمانه سپاسگذارم.

در ادامه رئیس شورای شهر با اشاره به افتتاح پارک جدید فرهاد قائمی،افزود:این پارک با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال و مساحت تقریبی یک هزار متر مربع دارای فضای بازی کودکان، فضای سبز و وسایل ورزشی دارا می باشد که هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای خرید زمین این پارک هزینه شده است.

همچنین اعضای شورا و شهرداری زمین مسکونی به مساحت ۲۰۰ متر مربع نیز پیش از این تقدیم این ورزشکار والیبال گنبدکاووس کرده بودند.

گنبدکاووس  به عنوان پایتخت والیبال ایران شهره است و تاکنون بازیکنان و مربیان زیادی از این شهر به تیم های ملی و باشگاه های مطرح کشور راه یافته اند و حالا تیم ملی ایران به همراه فرهاد قائمی در مسابقات انتخابی المپیک که هفته گذشته با شرکت هشت تیم به میزبانی ژاپن برگزار شد، پس از ۵۲ سال موفق به راهیپابی به المپیک شد.

* بیش از هر چیزی به کمی استراحت نیاز دارم

کاپ: فرهاد قائمی بازیکن تیم ملی والیبال پس از بازگشت از ژاپن به تهران گفته بود: بیش از هر چیزی به کمی استراحت نیاز دارم. دلم برای دستپخت مادرم تنگ شده است. به ترکمن صحرا خواهم رفت تا چند روزی دستپخت مادرم را بخورم. غذاهای شرقی ژاپنی با مزاج ما سازگار نیست. الان نیاز به غذاهای ایرانی داریم تا دوباره سرحال شویم. بعد از آن برای لیگ جهانی آماده خواهیم شد. خیلی اهمیت دارد که ما بتوانیم در ادامه رقابت ها هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.