1400-10-25 14:35
1200
0
78125
گلایه های رییس هیئت کشتی از مدیریت شهری؛

"فیتیله پیچ" کشتی گلستان توسط شهردار گرگان/ مهم تر از میزبانی انتخابی تیم ملی برای ورزش شهر چیست؟

ملاح گفت: سوال ما این است در حوزه اجتماعی و ورزشی بودجه ها کجا هزینه می شود؟ مهم تر از این مسابقات چه چیزی برای یک مجموعه شهری در حوزه ورزش با اهمیت تر است؟ با وجود اینکه در جلسه شورا همه را دعوت کردم اما شهردار گرگان برای یک خسته نباشید ساده هم وقت نگذاشت.

محمد حسین ملاح در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: روز های گذشته در گرگان شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بودیم که تمام سرمایه کشتی کشور در این مسابقات حضور داشتند.

رییس هیئت کشتی گلستان خاطرنشان کرد: مسابقات از نظر کمی و کیفی سطح بالایی داشت و استان ما بر 3 تشک با استانداردهای مناسب برگزار شد و کشتی های خوبی از نظر سطح فنی رقابت ها گرفته شد و در پایان نیز نفرات منتخب انتخاب شدند.

وی افزود: این مسابقات را هیئت کشتی استان گلستان با هماهنگی شرکت های بخش خصوصی با توان خود توانست برگزار کند اما این کمک ها برای این سطح از مسابقات کافی نبود و پس از این مسابقات باید بیشتر از این ها پیگیر باشیم.

ملاح با بیان اینکه به عنوان یک هیئت استانی توانستیم نقش خود را اجرا کنیم و اعتماد فدراسیون را جلب کنیم، یادآورشد: روند برگزاری مسابقات نیز به اذعان کارشناسان از بهترین مسابقات بود و میزبانی با رضایت ورزشکاران همراه بود اما انتظار ما از شهردار و شورای شهر بیش از این است تا بتوانیم حرکت جامعه کشتی را استمرار ببخشیم.

رییس هیئت کشتی با اشاره به اینکه گلستان در این مسابقات موفق به کسب رتبه ششم شد، عنوان کرد: جایگاه کشتی گلستان در سطح کشور بین 10 تیم اول است و در این دوره از مسابقات نیز گلستان با 23 ورزشکار حاضر شد.

وی ضمن انتقاد از عدم حمایت مدیریت  شهری از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی نیز تصریح کرد: تمام مکاتبات لازم را داشتیم در مرحله اول شورا موافقت کرد اما شهردار اهمیت موضوع برایش روشن نبود و حداقل انتظار ما این بود شهردار در مسابقات حاضر می شد.

ملاح ابراز کرد: سوال ما این است در حوزه اجتماعی و ورزشی بودجه ها کجا هزینه می شود؟ مهم تر از این مسابقات چه چیزی برای یک مجموعه شهری در حوزه ورزش با اهمیت تر است؟ با وجود اینکه در جلسه شورا همه را دعوت کردم اما شهردار گرگان برای یک خسته نباشید ساده هم وقت نگذاشت.

رییس هیئت کشتی گلستان یادآورشد: انتظار ما این است با بسکتبال هم مثل ما برخورد کنند مگر در بسکتبال ورزشکاران ما بومی هستند که این همه تاکید بر حمایت از بسکتبال وجود دارد؟

وی گفت: چند ماهی است یک مربی خوب از مازندران آورده ایم و برنامه ریزی کردیم تا اردوهای مشترک زیادی داشته باشیم که منشا رشد کشتی در استان شود و اگر این ارتباط تقویت شود خودباوری کشتی گیران گلستان افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.