1399-12-25 16:27
2615
0
73715
ستاره ها یک به یک می روند؛

دریغ از یک بنر برای ستاره گرگانی «ستاره هشتم»!/ ستاره هایی که می سوزند اما می سازند/ از دختر نوجوان گلستانی حمایت کنیم

فینال را که اجرا کردیم زمانی که به رییس هیات های همگانی استان مراجعه کردم تا حمایتی از من داشته باشد تا حداقل یک بنر برای رای گیری بزنند اما ما را به جلسات مختلف ارجاع دادند و در آخر هم جوابی ندادند.

به گزارش گلستان ما، نزدیک به دو سال است که با اهداف جدید صدا و سیما برنامه عصر جدید به مهمان ویژه خانه های مردم ایران تبدیل شده است.

برنامه ای که در سال های قبل شاید جای خالی آن در کنداکتور صدا و سیما حس می شد اما این روزها تمام جوانان ایرانی را امیدوار کرده و طبق اذعان برخی از شرکت کنندگان برخی از شرکت کنندگان این برنامه به زندگی بازگشته اند.

عصر جدید در فصل دوم برای گرگانی ها حال و هوای دیگری داشت چرا که در دو گروه از راه یافتگان به فینال این برنامه تلویزیونی دو ستاره جوان گرگانی، یکی نماینده بانوان و دیگری نماینده آقایان در حوزه های ورزشی این برنامه حضور داشتند.

زهرا ویزواری ستاره 13 ساله گروه ستاره هشتم است که نماینده دختران گرگانی در این گروه مشهدی است، شاید نکته جالب این گروه نیز حضور یک نفر از گرگان در ستاره هشتم است چرا که بقیه نفرات این گروه همگی بومی و اهل مشهد مقدس هستند.

با توجه به درخشش این نوجوان گرگانی در این گروه و هنر خاصی که این دختر گرگانی دارد تحریریه گلستان ما قبل از اعلام نتایج فینال برنامه عصرجدید با زهرا ویزواری و خانواده اش به گفت و گو نشست.

در چه رشته ورزشی فعالیت دارید و چه مدتی است که حرفه ای آن را دنبال می کنید؟

4 سال است که رشته ورزشی طناب زنی را دنبال می کنم و در این رشته نیز توانسته ام به مقام اول کشوری دست پیدا کنم.

نحوه آشنایی شما با گروه ستاره هشتم را توضیح دهید؟

پس از قهرمانی من در مسابقات کشوری به دلیل نبود امکانات کافی در گلستان توسط مربی به تیم مشهد معرفی شدم.

دفعه اول از من تست گرفتند و پس از یک ماه تمرین توانستم رضایت تیم مشهدی را جلب کنم، نزدیک به یک سال هفته ای سه روز به همراه خانواده به مشهد می رفتم در حرم امام رضا(ع)می خوابیدم چرا که جایی برای اسکان نداشتم.

ساعت 10 شب درب محل استراحت حرم امام رضا(ع) را باز می کردند ما تا 6 صبح استراحت می کردیم پس از آن به بیرون می آمدیم تا به محل تمرین می رسیدم ساعت 9 صبح می شد.

پس از آن تا دو ظهر تمرین می کردم تا چهار عصر نیز در پارک به همراه خانواده می خوابیدم تا زمان تمرین عصر فرا برسد دوباره تا 8 شب تمرین می کردم پس از آن نیز به دلیل اینکه جایی برای اسکان نداشتیم دو باره به حرم بر می گشتیم تا استراحت کنیم.

این کار برای شما و خانواده سخت نبود؟

چند ماه این کار را تکرار کردیم پس از آن دیدیم نمی شود این کار را به صورت مداوم انجام داد به همین جهت پدرم مجبور شد تا برای پیشرفت من پولی را قرض بگیرد تا ما خانه ای را در مشهد اجاره کنیم.

هر چه از حمایت خانواده ام بگویم کم گفتم، جایی از کار واقعا من کم آورده بودم اما پا به پای من بودند و همراهی کردند و امیدوارم بتوانم زحمات آنان را جبران کنم.

انتظار شما از مسوولان چیست؟

ظرفیت های مناسبی در گرگان وجود دارد اما متاسفانه نگاه خوبی نسبت به ورزش نیست و حمایتی نمی شود برای مثال پس از ورود ما به فینال زمانی که به رییس هیات های همگانی استان مراجعه کردم تا حمایتی از من داشته باشد تا حداقل یک بنر برای رای گیری بزنند اما ما را به جلسات مختلف ارجاع دادند و در آخر هم جوابی ندادند.

 

 

ما انتظار کار شاقی از مسوولان نداریم اما با توجه به اینکه حمایت های خاصی نمی شوم و رفت و آمد نیز کمی سخت است انتظار دارم حداقل در بحث مالی یا فراهم کردن امکانات کمی من و خانواده ام را حمایت کنند چرا که هزینه های بسیاری را برای این موضوع کرده ایم.

به علت سنگینی هزینه ها حتی پدر و مادر من برای اجرای اول و نیمه نهایی حضور نداشتند چرا که نزدیک به 800 هزار تومان هزینه می شد و ما نمی توانستیم این هزینه را برای حضور پدر و مادرم اجام دهیم.

اگر اسپانسری پیدا شود تا دختران گرگانی را حمایت کند و در این زمینه تیمی تشکیل شود باعث می شود ظرفیت های ورزشی استان بهتر دیده شود.

مانند من در استان بسیار هستند که دارند با تیم شهرهای دیگر تمرین می کنند چرا باید دختران گرگانی برای شهرهای دیگر کار کنند در صورتی که می توان این ظرفیت را در خود استان گلستان ایجاد کرد.

از یکی مسوولان درخواست کردیم حتی اجاره یک ماه منزل من را بدهد که در آخر نیز حتی به صورت کامل نیز این کار را انجام ندادند و ما دیگر رو نداریم به همراه پدر و مادرم برای دریافت کمک به اداره ای وارد شویم.

گفتنی است شهروندان گلستانی اگر دوست دارند تا از این دختر نوجوان گرگانی حمایت کنند تا 29 اسفند فرصت دارند تا از طریق اپلیکیشن روبیکا و شماره #۲۱۰*۷۸۰* شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.