1400-06-22 13:13
1793
0
76109
در گفت و گو با گلستان ما؛

درد و دل قهرمان آسیا از بی مهری های ورزش و جوانان گلستان/ عضو شورا رای که آورد جواب من را نداد

قهرمان تکواندو در خصوص رای خریدن یکی از اعضای راه یافته به شورای شهر گرگان یک روز قبل از انتخابات نیز، گفت: از مسابقه که برگشتم یکی از اعضای شورا یک میلیون به من پول داد و بعد از انتخابات دیگر تماس من را جواب نداد.

فاطمه حسام در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی من این است سال آینده باید برای بازی های آسیایی آماده شوم و هر هفته باید تمرینات فنی و پزشکی را پشت سر بگذارم اما شریط به نحوی نیست که بتوانم تمرینات را به خوبی انجام دهم.

قهرمان تکواندو آسیا خاطرنشان کرد: از مسابقات آسیایی آمدم مدیرکل ورزش هزار تومان هم به من نداد گفت بودجه نداریم برنامه رادیویی رفتم بعد از مصاحبه نماینده گرگان اقای منتظری ده میلیون تومان به من کمک کرد که از خود اداره کل که بودجه نداشت به من پول دادند.

وی افزود: فضا به نحوی شده که انگار حتما باید مصاحبه یا جنجالی پیش آید تا مسوولان به ما ورزشکاران توجه داشته باشند، خواهر من جراحی کرده صد میلیون برآورد شده از روزی که مصاحبه کردم قرار است مبلغ کمی اداره کل به وی کمک کند.

حسام با بیان اینکه ده میلیون رییس هیئت از جیب خود به من کمک کرد اما اداره کل هیچ کمکی به من نشد، عنوان کرد: حتی یک کارت هدیه هزار تومانی به من ندادند و گفتند هیچ بودجه ای نداریم.

قهرمان تکواندو در خصوص رای خریدن یکی از اعضای راه یافته به شورای شهر گرگان یک روز قبل از انتخابات نیز، عنوان کرد: از مسابقه که برگشتم یکی از اعضای شورا یک میلیون به من پول داد و بعد از انتخابات دیگر تماس من را جواب نداد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.