1402-12-23 22:22
452
0
89174

تساوی در دربی زیر بارش سنگ و بطری

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار با تساوی به کار خود در صد و سومین دربی پایتخت پایان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دربی شماره ۱۰۳ تهران، از ساعت ۲۰ امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 دو تیم نمایشی سرد و کسل‌کننده داشتند و به هیچ وجه انتظارات فوتبال‌دوستان از استقلال و پرسپولیس که در بالای جدول حضور دارند، برآورده نشد. این در شرایطی بود که توقع نمایشی بهتر از دو تیم می‌رفت؛ اما این بازی جز وقت تلف کردن چیزی نداشت و همه سرِ کار بودند!

 ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا (۶۴- ایمان سلیمی)، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، امید حامدی‌فر (۷۲- پیمان بابایی)، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو (۱+۹۰ آرمان رمضانی) و جلال‌الدین ماشاریپوف (۷۲- زبیر نیک‌نفس).

 ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (۷۶- وحید امیری)، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مسعود ریگی، سروش رفیعی (۷۶- محمد خدابنده‌لو)، مهدی ترابی (۸۳- سعید صادقی)، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

 داور: وحید کاظمی

 دقیقه ۲: اولین موقعیت جدی بازی برای استقلال رقم خورد که ضربه سر بلانکو روی ارسال جلالی را بیرانوند در اختیار گرفت.

 دقیقه ۱۰: پاس رو به جلوی خطرناک ارونوف را قبل از رسیدن به آل‌کثیر، روزبه چشمی با یک تکل خوب راهی کرنر کرد.

 دقیقه ۲۲: صحنه خطرناک روی دروازه استقلال و برخورد رافائل سیلوا با عیسی‌آل‌کثیر اعتراض پرسپولیسی‌ها را در پی داشت و سرخ‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند؛ اما وحید کاظمی بعد از بررسی صحنه توسط اتاق VAR، دستور به ادامه بازی داد.

 دقیقه ۳۲: شوت ارونوف از پشت محوطه جریمه را حسینی برگشت داد و در ادامه پاس در عرض خطرناک اسماعیلی‌فر نیز از مقابل پای آل‌کثیر عبور کرد تا این فرصت جدی برای سرخ‌پوشان از دست برود.

 دقیقه ۴۰: اولین کارت زرد بازی به آرش رضاوند هافبک استقلال رسید.

 دقیقه ۴+۴۵: سروش رفیعی از وحید کاظمی کارت زرد گرفت.

 دقیقه ۴۸: ارسال کرنر خطرناک استقلالی‌ها در شلوغی محوطه جریمه باعث شد توپ از دست بیرانوند رها شود و در ادامه به تیر دروازه بخورد؛ اما داور در این صحنه خطای بازیکنان استقلال روی بیرانوند را گرفت.

 دقیقه ۵۰: روزبه چشمی به دلیل اعتراض به داوری با کارت زرد جریمه شد.

 دقیقه ۵۹: ارسال خطرناک و تندوتیز ابوالفضل جلالی پیش از رسیدن به بلانکو توسط مدافعان پرسپولیس دفع شد.

 دقیقه ۶۱: حرکت خوب امید عالیشاه و پاس او به ترابی در داخل محوطه جریمه این بازیکن را در موقعیت خوبی قرارداد که ضربه ترابی را حسینی با پا برگشت داد.

 دقیقه ۵+۹۰: شوت سعید صادقی از پشت محوطه جریمه به شکلی خطرناک از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.