1395-01-26 13:04
1560
0
30401
سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز:

بخشی از مشکلات مالی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز برطرف شد

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز گفت: بخشی از مشکلات مالی و ورودی مسابقات لیگ برتر با کمک اداره کل ورزش و جوانان پرداخت شد و تیم ملوان بندرگز در ادامه رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد.

به گزارش گلستان ما، مهدی تبیانیان در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره بازی هفته دوم تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز اظهار داشت: با رفع شدن بخشی از مشکلات مالی تیم ملوان  به این بازی‌ها بازگشت و امروز به مصاف تیم مقاومت تیران اصفهان می رود.

وی افزود: با مساعدت مدیرکل ورزش وجوانان استان ورودی بازی‌ها پرداخت شد و تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز به بازی‌ها در لیگ ادامه می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز تصریح کرد: از 14 میلیون بدهی تیم تنها 5 میلیون پرداخت شده و باید تا 20 روز آینده بقیه طلب فدراسیون فوتبال پرداخت شود.

وی افزود: هزینه 10 میلیون تومانی ورودی لیگ برتر فوتبال ساحلی را باید تا 10 فروردین به حساب فدراسیون واریز می‌کردیم، اما چنین پولی نداشتیم.

تبیانیان گفت: هم اکنون تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز به عنوان تنها نماینده استان در این رشته، اسپانسری ندارد و تیم با کمک مردم  به بازیها ادامه می‌دهد.

وی درباره علت شکست تیم در بازی هفته نخست هم گفت: تیم تا سه شنبه گذشته هم حاضر به رفتن به مسابقات نبود که با تصمیم اعضای تیم به بوشهر رفتیم و با سفر 29 ساعته با مینی‌بوس و خستگی شدید بچه‌ها این بازی را  به حریف خود واگذار کردند.

در هفته دوم دور رفت  مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور عصر امروز تیم ملوان بندرگز در خانه به مصاف تیم مقاومت تیران اصفهان می‌رود.

این دیدار ساعت 5 عصر در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر بندرگز برگزار خواهد شد و تیم ملوان بازی هفته نخست خود در بوشهر مغلوب حریف خود شد و اکنون در رده هشتم جدول لیگ 13 تیمی قرار دارد./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.