1400-11-01 15:53
1227
0
78222

اعزام تیم والیبال شهرداری آزادشهر به  مسابقات لیگ یک کشور  

تیم والیبال شهرداری آزادشهر به مسابقات تیم لیگ یک کشور اعزام شد.

به گزارش گلستان ما؛ حسینی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری  آزادشهر در این باره گفت: تیم والیبال شهرداری آزادشهر با تجربه مسابقات سال گذشته با حمایت های شهرداری و شورای  اسلامی شهر در دومین دوره مسابقات لیگ یک در گروه «ب» حضور خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی آزادشهر ادامه داد:  مسابقات دوره رفت از یکم تا هشتم بهمن ما برگزار می شود و  تیم های از شهرهای کرمانشاه،  چالدوران، مرکزی و اهواز و آق قلا  تیم شهرداری آزادشهر دیدار خواهد کرد.

حسینی بیان کرد: تمام تلاش خود را انجام دادیم که از سوی سازمان فرهنگی و ورزشی از تیم حمایت کنی با انتخاب کادر فنی  کمیته فنی نسبت به  انتخاب سرمربی تیم آقای جزیده که از مربیان مجرب استان هستند اقدام کرده است.
وی افزود: از 50 بازیکنی که به اردو آمدند 15 نفر را انتخاب کردیم که مورد تایید کادر فنی ما بوده و در تلاش هستیم بتوانیم نتایح خوبی را کسب کنیم.

اصغری،  شوای اسلامی شهر آزادشهر نیز گفت:  در سالجاری تصمیم گرفته که یک باشگاه فرهنگی و ورزشی را در شهرداری  تاسیس کند تا بتوانیم با توجه به اینکه در لیگ یک تیم والیبال را داریم به کسب  نتایج خوب امیدوار باشیم.
 اصغری بیان کرد: شهرداری و شورای شهر  حمایت مالی و پشتیبانی و آنچیزی که نیاز است هزینه شود را با دل و حان قبول کرده و این روند را ادامه می دهیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.