1393-09-01 12:59
2374
0
6104
فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت خبر داد:

کشف پنجاه و یک هزار لیتر سوخت غیر مجاز در مینودشت

سرهنگ محمد اکبریان فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت از کشف پنجاه و یک هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع خبر داد.

به گزارش گلستان ما ، سرهنگ اکبریان در گفتگو با مینو خبر در تشکیل این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و برابر اخبار رسیده مبنی بر قاچاق گازوئیل توسط یکی از رانندگان تانکر سوخت در مینودشت، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از انجام فعالیت های اطلاعاتی و پلیسی در نهایت راننده تانکر مورد نظر در محل پمپ بنزین و در هنگام سوخت گیری با کارت های جعلی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مینودشت تاکید کرد: در بازرسی از این تانکر سوخت مشخص شد این تانکر دارای یک باک اضافه یک هزار لیتری نیز هست که سوخت های قاچاق خود را از طریق این باک جابه جا کرده است.

سرهنگ اکبریان در ادامه تصریح کرد: پس از دستگیری متهم با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل این متهم ۳۹ عدد کارت سوخت غیر مجاز کشف شد.

وی در پایان گفت : پس از بدست آوردن مستندات ماموران موفق شدند محل نگهداری سوخت هایی که این فرد بصورت غیر مجاز تهیه کرده بود کشف و در مجموع بیش از ۵۱هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع را دپو کرده بود که ارزش ریالی این مقدار سوخت خارج از شبکه ۵۱۰ میلیون ریال بوده است و در نهایت در این خصوص پرونده تشکیل و تکمیل و مستندات لازم برای سیر مراحل قانونی تحویل به مراجع قضایی شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.