1399-03-27 08:53
1161
0
69027
فرماندار مینودشت:

ارسال 50 پرونده قاچاق کالا به تعزیرات حکومتی در مینودشت

فرماندار مینودشت گفت: از ابتدا سال تا کنون 50 فقره پرونده در تعزیرات حکوتی شهرستان تشکیل به 44 فقره آن رسیدگی و 6 مورد درحال رسیدگی می باشد منجر به صدور حکم قطعی به مبلغ بیش از 29 میلیون تومان برای این پرونده ها شده است.

به گزارش گلستان ما،  سید ابوالفضل حسینی نیا در جلسه روز گذشته مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از کالاهای ایرانی در شهرستان گفت: ادارات متولی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با جدیت تمام در این حوزه وارد شوند و در صورت مشاهده تخلف بدون کوچکترین اغمازی با آنان برخورد نمایند تا شاهد رونق گرفتن هرچه بیشتر اقتصاد کشور و کاهش بیکاری باشیم.

وی بیان داشت: خوشبختانه با تدبیر دولت شاهد کاهش قاچاق کالا و رونق تولید کالاهای ایرانی در طول چند سال اخیر بودیم که امیدواریم با همکاری بیشتر ادارات و نهادها این روند تداوم داشته باشد.

حسینی نیا تصریح کرد : شرایطی را با مصرف تولیدات داخلی در منطقه بوجود آوریم تا در سالی که مزین  به نام جهش تولید است؛ با اجرای کارهای خوب در حوزه پیشگیری و آگاهی بخشی به عموم در زمینه ضررهای استفاده از بعضی کالاهای قاچاق، مصرف این نوع کالاها را کاهش دهیم.

فرماندار شهرستان مینودشت در ادامه بر لزوم حساسیت، توجه بیشتر و آگاهی بخشی به مردم در زمینه استفاده از انواع مواد غذایی و آرایشی که می تواند پیامدهای خطرناکی را به دنبال داشته باشد؛ تاکید کرد.

وی در پایان گفت: افرماندار مینودشت گفت: از ابتدا سال تا کنون 50 فقره پرونده در تعزیرات حکوتی شهرستان تشکیل به 44 فقره آن رسیدگی و 6 مورد درحال رسیدگی می باشد منجر به صدور حکم قطعی به مبلغ بیش از 29 میلیون تومان برای این پرونده ها شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.