1400-03-28 23:24
933
0
75056
همه برای دفاع از حرم جمهوری اسلامی؛

رتبه ممتاز گلستانی ها در وفاداری به نظام /اقوام گلستانی در انتخابات گل کاشتند +تصاویر

مردم استان گلستان با خنک شدن هوا و با نزدیک شدن به ساعات پایانی رای گیری، بصورت گسترده برای رای دادن به شعب اخذ رای مراجعه می کنندکه بسیاری از مسئولان را نیز غافلگیر کرده است .

به گزارش گلستان ما؛ بعد ازظهر جمعه 28 خردادماه نیز مانند صبح آن  مردم در جای جای استان گلستان پای صندوق رای ایستاده بودند تا باردیگر به دشمنان سیلی بزنند  و باردیگر اسلام خواهی و میهن پرستی را به رخ دنیا بکشند.

مردم استان گلستان با خنک شدن هوا و با نزدیک شدن به ساعات پایانی رای گیری، بصورت گسترده برای رای دادن به شعب اخذ رای مراجعه می کنندکه بسیاری از مسئولان را نیز غافلگیر کرده است .

آری مردم اگرچه در تنگناهای اقتصادی و معیشت قرار دارند و با سو مدیریت های مسئولان دارای مشکلات فراوانی اند اما چاره تعییر وضع موجود را در رای گیری می دانند و با لبیک به فرمان ولی فقیه به کارزار انتخاب اصلح آمدند تا مدیریت کشور را به دست فرد اصلح بدهند.

گلستانی ها امروز به نیت یک شهید مدافع حرم وارد میدان شدند تا دین خود را به سرزمین و قهرمانانشان ادا کنند.

از ساعت 16  تاکنون مانند ساعات اولیه رای گیری اکثر شعب اخذ رای در گلستان با ازدحام رو برو است.

مردم اهل سنت استان گلستان همپای سایر قومیت ها به میدان آمدند و تاپاسی از شب در شعب اخذ رای حضور دارند تا رای خود را به صندوق بیندازند.

امام جمعه اهل سنت پالیزان مراوه تپه گفت: از نقطه صفر مرزی، بشارت حماسه ای دیگر را به مقام معظم رهبری می دهیم.

کادر درمان بیمارستان پنج آذر گرگان نیز با مشارکت گسترده رأی خود را در صندوق سیار حوزه سلامت انداختند.

توسط این صندوق‌ها، از صبح جمعه ۲۸ خرداد در مراکز درمانی شهرستان گرگان رأی کادر درمان و بیماران بستری جمع آوری شد.

یک رای اولی نیز که در ساعات پایانی اخذ رای به خبرنگار گلستان ما گفت: می خواهم رای بدهم تا ببینم چه سرنوشتی برای آینده ما رقم خورده برای تحقق بخشیدن به آینده ای روشن اثر گذار باشیم

عدم هماهنگی عوامل نظارت با خبرنگاران

متاسفانه امروز برای دومین بار است که خبرنگاران با مراجعه به برخی شعب اخد رای برای فعالیت رسانه ای با مشکل مواجه می شوند.
عوامل نظارت که ناظرین شورای نگهبان هستند متاسفانه با برداشت نادرست از بخشنامه از فعالیت خبرنگاران در شعب ممانعت به عمل می آورند.



این افراد در استدلالی عجیب می گویند برای هر شعبه هر خبرنگار باید یک نامه داشته باشد ، این یعنی هر خبرنگار باید برای بیش از صد شعبه گرگان بیش از صد نامه تهیه کند.

در حالیکه استانداری و فرمانداری گرگان برای خبرنگاران کارت صادر کرده اند تا در این گرما برای تشویق مردم به رای دادن و حضور حداکثری پای صندوق رأی فعالیت کنند.

عصر امروز در شعبه ۱۱۶ گرگان دبیرستان ۱۷ شهریور سرپیر فردی بنام "بادلی سرکلا" جلوی خبرنگاران را گرفت و با رفتاری نامناسب به دنبال اخراج خبرنگار از شعبه بود.

متاسفانه تخلفاتی در برخی شهرهای استان دیده شده است / تذکر شدید دادیم

رییس هیات بازرسی بر انتخابات شورای شهر و روستای استان گلستان در گفت و گو با گلستان ما اظهار کرد: متاسفانه یک رویه بدی(خرید و فروش رای) از گذشته در استان بجای مانده و چون قبلا برخورد نشده ، الان هم شاهد چنین روندی هستیم .

علی دنکوب به برخی تخلفات در شهرهایی چون قرق ، فاضل آباد ، گالیکش ، علی اباد و گرگان اشاره کرد و گفت : الان همه دستگاه های نظارتی و قضایی ورود کردند و تذکر شدید هم دادیم.

وی تاکید کرد: از تخلفات کاندیداها مستندسازی شده و این دوره با هیچ کسی تعارفی نداریم.

دنکوب مشارکت مردم در شهرهای استان رو خوب توصیف کرد.

 روند رأی گیری تسریع شد

 مشاهدات میدانی و بررسی های دقیق بعمل آمده عصر امروز از شعب اخذ رأی در شهرهای سراسر استان گلستان ، حکایت از آن دارد که فرآیند رأی گیری در شعبه ها به صورت روان در آمده است و هم استانی های عزیز می توانند با #سرعت بیشتر و معطلی کمتری رأی خود را به صندوق بیندازند .

 این مساله ، علیرغم بروز برخی اشکال و اختلالات در ساعات اولیه صبح در فرآیند رأی گیری در برخی شعب اخذ رأی در سطح استان و ایجاد معطلی و ناراحتی برای تعدادی از هم استانی های روی داده است .



 همینک و با خنک شدن هوا و تسهیل و تسریع در فرآیند رأی گیری در شعبه ها ، موج جدیدی از افزایش استقبال و حضور مردم پای صندوق های رأی شکل گرفته که اخذ رأی آنها با سرعت بیشتر و بدون هرگونه اشکال و اختلال در حال انجام است .

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: تاکنون ۵۴۸ هزار و ۷۵۵ تعرفه برای انتخابات ریاست جمهوری مصرف شده است.

احسان مکتبی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در انتخابات امسال، یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفر در گلستان واجد شرایط رای دادن بودند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان افزود: تاکنون در استان ۵۴۸ هزار و ۷۵۵ تعرفه برای انتخابات ریاست جمهوری مصرف شده که معادل ۴۰ درصد واجدان شرایط است.

طبق گفته وی ۵۴۹ هزار و ۶ تعرفه هم برای انتخابات شوراهای شهر و روستا مصرف شده است.

مکتبی بیان کرد: در ساعات پایانی اخذ رای انتظار داریم حضور شهروندان گسترده شود.

رئیس ستاد انتخابات گلستان ضمن تشکر از کسانی که در این مشارکت سیاسی حضور داشتند از کسانی که هنور رأی نداده اند دعوت کرد که در فرصت باقی مانده به شعب مراجعه کنند.

به گزارش گلستان ما؛ ساعت به 12 شب نزدیک می شود اما همچنان مردم نگارستان ایران در صف اخذ رای حضور دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.