1400-03-26 16:14
953
0
75012
در نشست خبری عنوان شد؛

گلایه فرماندار گرگان از تخلفات بنری کاندیداهای شورای شهر گرگان/ انتقاد تند حمیدی از یک لیست انتخاباتی

فرماندار گرگان اظهار کرد: این که برخی افراد که تایید نشده اند به مانند سایرین در تبلیغات مشارکت دارند دغدغه بنده نیز است گاهی این موارد توهین به شعور مردم و حتی کاندیدایی که اجازه می دهد عکس وی کوچک تر از فرد تایید نشده زده شود جای تعجب دارد.

به گزارش گلستان ما، محمد حمیدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت ستاد انتخاباتی شهرستان گرگان اظهار کرد: در این انتخابات ۲۶۳شعبه در شهرستان رای گیری خواهند داشت که نسبت به دوره قبل ۲۰درصد افزایش صندوق های رای داشته ایم.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: در مجموع ۵هزار و ۲۶۰نفر عوامل اجرایی و نظارتی و امنیتی کار انتخابات در سطح شهرستان گرگان هستند و پشتیبانی های لازم برای برگزاری انتخابات آرام، شفاف، عادلانه با حفظ رای مردم آماده است.

وی با بیان اینکه عوامل اجرایی آموزش خود را به صورت غیر حضوری دیده اند، افزود: توجیهی نیز با آخرین نامزدهای شهر گرگان داشتیم که در مباحث تبلیغات توجیه شدند.

حمیدی یادآور شد: زمان تبلیغات را قانون یک هفته پیش بینی کرده که خارج آن تبلیغات ممنوع است دوازده شب امشب کاندیدای شورای شهر از تبلیغ محروم می شوند و زمان تبلیغات ریاست جمهوری تا فردا هفت صبح است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان گرگان با اشاره به گذشت های ستاد نسبت به تخلفات در روزهای اول تبلیغات، بیان کرد: مهم ترین تخلف تبلیغاتی بزرگ تر بودن بنرها نسبت به ابعاد اعلامی است که حساسیت را زیاد کرد.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰بنر تخلفاتی جمع شده، در حال حاضر بیشتر انرژی ما صرف این موضوع شده که باعث شده انباری از بنر در فرمانداری ایجاد شود.

حمیدی با بیان اینکه ۱۳نفر را برای تذکر معرفی کردیم، تصریح کرد: ۶صندوق سیار در شهر خواهیم داشت ضمن اینکه ۳۳۰هزار نفر قابلیت رای دادن خواهند داشت.

فرماندار گرگان اظهار کرد: این که برخی افراد که تایید نشده اند به مانند سایرین در تبلیغات مشارکت دارند دغدغه بنده نیز است گاهی این موارد توهین به شعور مردم و حتی کاندیدایی که اجازه می دهد عکس وی کوچک تر از فرد تایید نشده زده شود جای تعجب دارد.

وی در خصوص عدم نظارت بر همایش های انتخاباتی ابراز کرد: دستور العمل بوده در فضای باز با سی درصد ظرفیت محوطه و به ازای هر نفر هشت متر مربع موظف بوده اند رعایت کنند و ما نیز جلسات تفهیمی بهداشتی را برای کاندیداها اجرا کردیم اما اهرم قانونی نداریم.

حمیدی گفت: رای گیری از ۷صبح جمعه تا ۱۰ساعت به صورت قانونی خواهد بود و با دستور وزیر کشور در صورت نیاز ساعت ها تمدید می شود ضمن اینکه تا امروز ۱۴۶ نفر برای انتخابات شورای شهر گرگان باقی مانده اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.