1402-09-19 09:49
669
0
87810
امام‌جمعه مینودشت:

 پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران توطئه دشمنان را خنثی کرد

امام‌جمعه مینودشت گفت: پیشرفت‌های کشورمان به‌خوبی نشان می‌دهد که ایران در حال پیشرفت است و ادعاهای رسانه‌های ضدانقلاب در مورد ایران، واقعیت ندارد.

حجت‌الاسلام رضا کشیری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی «گلستان ما» اظهار کرد: رسانه‌های ضدانقلاب همواره تلاش کرده‌اند با دروغ‌پردازی و سیاه‌نمایی، چهره ایران را در اذهان جهانیان مخدوش کنند. اما در سال‌های اخیر، این تلاش‌ها با شکست مواجه شده است.

 وی به دلایل شکست رسانه‌های ضدانقلاب در مواجه به اقدامات نیروهای انقلابی پرداخت و گفت: دلایلی متعددی برای این شکست وجود دارد. یکی از این دلایل، آگاهی بیشتر مردم جهان نسبت به ماهیت رسانه‌های ضدانقلاب است. این رسانه‌ها به دلیل سابقه طولانی در دروغ‌پردازی، دیگر مورداعتماد مردم جهان نیستند.

 امام‌جمعه مینودشت ادامه داد: دلیل دیگر، موفقیت‌های ایران در عرصه‌های مختلف است. ایران در سال‌های اخیر، پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی و نظامی داشته است. این پیشرفت‌ها، به‌خوبی نشان می‌دهد که ایران کشوری در حال پیشرفت است و ادعاهای رسانه‌های ضدانقلاب در مورد ایران، واقعیت ندارد.

 حجت‌الاسلام کشیری با بیان اینکه برخی از رسانه‌های ضدانقلاب ادعا می‌کنند که اعتراضات مردمی در ایران نشان‌دهنده نارضایتی مردم از نظام جمهوری اسلامی است؛ تأکید کرد: اعتراضات مردمی در ایران، حق طبیعی مردم است. اما این اعتراضات، نشان‌دهنده نارضایتی مردم از نظام جمهوری اسلامی نیست. بلکه نشان‌دهنده مطالبه‌گری مردم برای تحقق عدالت و رفاه بیشتر است.

 وی ادامه داد: دولت جمهوری اسلامی ایران، همواره در تلاش بوده تا نیازهای مردم را برآورده کند. اما مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که باید برطرف شود. اعتراضات مردمی، می‌تواند به دولت کمک کند تا این مشکلات را شناسایی و برطرف کند.

امام‌جمعه مینودشت با اشاره به اینکه رسانه‌های ضدانقلاب، همواره تلاش می‌کنند تا ایران را به‌عنوان یک کشور مستبد و سرکوبگر معرفی کنند؛ گفت: این ادعای رسانه‌های ضدانقلاب، کاملاً کذب است. جمهوری اسلامی ایران، یک نظام مردم‌سالار دینی است. مردم ایران، در همه امور سیاسی و اجتماعی، مشارکت دارند.

حجت‌الاسلام کشیری ادامه داد: دولت جمهوری اسلامی ایران، همواره در تلاش بوده تا حقوق و آزادی‌های مردم را تضمین کند. اما برخی از افراد و گروه‌ها، با سوءاستفاده از آزادی‌های بیان و اجتماع، اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی می‌کنند. دولت جمهوری اسلامی ایران، با این افراد و گروه‌ها، برخورد قانونی می‌کند.

امام‌جمعه مینودشت گفت: ایران در سال‌های اخیر، پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی و نظامی داشته است. این پیشرفت‌ها، به‌خوبی نشان می‌دهد که ایران کشوری در حال پیشرفت است و ادعاهای رسانه‌های ضدانقلاب در مورد ایران، واقعیت ندارد.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.