1403-02-08 14:48
264
0
89757
یادداشت؛

وقتی زبان موشک و دانشگاه یکی می‌شود

احمد ملاشاهی کارشناس مسائل سیاسی گفت: موشک‌های ایران نه فقط گنبد آهنین را سوراخ کرد؛ بلکه سپر ایجاد ترس و تسلیم، بزرگ‌ترین سد دفاعی و تهاجمی اسرائیل را هم شکافت. هم تابوی قدرت اسرائیل شکست هم ابهت آمریکا و غرب که حامی بودند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»؛ اجمد ملاشاهی در یادداشتی نوشت: موشک‌های ایران نه فقط گنبد آهنین را سوراخ کرد؛ بلکه سپر ایجاد ترس و تسلیم، بزرگ‌ترین سد دفاعی و تهاجمی اسرائیل را هم شکافت. هم تابوی قدرت اسرائیل شکست هم ابهت آمریکا و غرب که حامی بودند.

پاسخ موشکی ایران ژست حقوق بشری، ژست دفاع از کودکان و زنان را که امریکا و غرب مصادره کرده بودند، شکست، افکار عمومی متوجه شدند مدافع واقعی بشر همان ایران است که او را متهم می‌کردند اگر آمریکا در ماجرای شکست داعش با کمک رسانه‌ها سعی کرد خود را منجی نشان دهد در کشتار کودکان غزه جایی برای عرض‌اندام ندارد و بلعکس ایران در این ماجرا مورد توجه جهان و آزادی‌خواهان قرار گرفت.

اینکه دانشگاه‌های آمریکا همان مسیر موشک‌های ایران را می‌رود؛ یعنی پاسخ موشکی ایران چقدر بر مدار منطق و تعقل بوده است؛ یعنی عملیات وعده صادق نه فقط از جنبه نظامی بلکه از جنبه علمی دانشگاهی هم محترم و مرجع است.

به‌ندرت می‌توان یافت زمانی را که زبان موشک و استاد فلسفه دانشگاه و خواسته جامعه علمی یکی شود؛ چون نسخه یکی بودن دین و سیاست در هیچ کجا نیست مختص جمهوری اسلامی است اینکه معتبرترین دانشگاه‌های جهان امروز به زبان موشک‌های سپاه حرف می‌زند؛ یعنی پیام انسانیت به خوبی مخابره شده است.

 برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان هم توحشی است که در هیچ کجا دیده نمی‌شود اگر همین اتفاقات در کشور اسلامی و یا طرف درگیر با تفکر عربی بود چه رسوایی و فتنه‌ها مستندها و فیلم‌ها ساخته می‌شد آیا ماهیت دموکراسی و آزادی بیان غرب این است آیا این بوی تعفن حکایت از مرگ تمدن غربی ندارد.

 پس‌لرزه بعدی آبروریزی تمدن غرب و آمریکا بیداری غرب‌زده‌ها است که دیگر دموکراسی و آزادی بیان غرب را به رخ هیچ بنی‌بشری نکشانند و از طرفی دریابند که مقاومت به‌خاطر انسانی بودن جزوی از تحول جهانی شد دیگر نه فقط جلوی درب دانشگاه تهران بلکه جلوی درب همان دانشگاه‌های که برخی از آن مدرک گرفتند پرچم اسرائیل زیر پای دانشجویان و اساتید است.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.