1400-03-24 10:46
531
0
74984
فرماندار گرگان تاکید کرد:

ستادهای تبلیغاتی با مجوز فرمانداری اجازه فعالیت دارند/در برخورد با متخلفان تعارف نداریم

حمیدی گفت: ستادهای تبلیغاتی با مجوز فرمانداری اجازه فعالت دارند و تمام فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای شوراها در گرگان رصد می شود.

به گزارش گلستان ما؛ محمدحمیدی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته از تبلیغات نامزدهای شوراها در سطح شهرستان بازدید میدانی انجام شد و تخلفات، مشاهده ودستور برخورد صادر شد.

وی افزود: در قانون تبلیغات محیطی به وضوح مکان های معینی برای نصب پوستر توسط شهرداری مشخص شده و نامزدهایی که به این مهم توجه ندارند و قانون را زیر پا می گذارند، برخورد می شود.

فرماندار گرگان تصریح کرد: با تشکیل کمیته امحا باهرگونه تبلیغات خارج از چارچوب برخورد و به فوریت نسبت به جمع آوری تبلیغات غیرمجاز عمل می شود.

حمیدی بیان کرد: نامزدها برای برپایی ستاد باید از فرمانداری مجوز داشته باشند، در غیر اینصورت حق فعالیت نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: ستاد های انتخاباتی فقط با بهره گیری از فضای جلوی ستاد خود می توانند اقدام به نصب بنر کنند و نصب بنر با ابعادخارج از دستورالعمل (۷۰×۱۰۰) در نقاط مختلف شهری تخلف است و برخور قانونی انجام می شود.

فرماندار گرگان گفت: شب گذشته هم تعدادی از بنرهای تبلیغاتی که خلاف قوانین و مقررات در سطح شهر نصب شده بود توسط کمیته امحا به پایین کشیده شد و این روند تا آخرین روز تبلیغات کاندیدا ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.