1400-03-13 21:55
898
0
74859
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا:

وصیت نامه امام می تواند راهگشا باشد/ انتخابات یک امکان و یک ظرفیت برای ملت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گفت: همانطور که به ۱۴ خرداد نزدیک شویم، وصیت نامه امام نیز می تواند برای ما راه گشا باشد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام والمسلمین رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در جمع مردم دهستان القجر شهرستان مینودشت   برگزار شد عنوان کرد: همانطور که به ۱۴ خرداد نزدیک شویم، وصیت نامه امام نیز می تواند برای ما راه گشا باشد.

وی افزود: امام(ره) فرمود: این انقلاب اسلامی است، بگویید جمهوری اسلامی. اصل ما اصل اسلام است، ما باید خدا محور باشیم نه کدخدا محور.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا تاکید کرد: مردم سوریه در انتخابات اخیر نشان دادند که سیاست های دولت حاکم را قبول دارند و به همین دلیل بیش از ۹۵ درصد به رئیس‌جمهور منتخب خود بشار اسد رای دادند و مسلما عامل موفقیت بشار اسد در سوریه گوش به فرمان بودن ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رعایتی در ادامه تصریح  کرد: انسانی که در مکتب امام خمینی (ره) رشد یافته باشد نگاه و خواسته‌های وی به عالم نیز بزرگ می‌شود و هرگز تنها به خود فکر نمی‌کند بلکه دغدغه‌های مردم به دغدغه‌های اصلی و حتی اصیل خود وی تبدیل می‌شود.

وی افزود: این نگاه بزرگ و اجتماعی اگر جدی گرفته نشود و اگر به این دین و مکتب این‌گونه نگاه نکنیم به سرمنزل مقصد نخواهیم رسید.

حجت‌الاسلام رعایتی با بیان اینکه فلسفه ارسال رسل «لِیقومَ النّاسُ بِالقِسطِ» است، تأکید کرد: مردم باید به میدان آمده و اقامه حق و قسط کنند و اگر در مسیر حق صبر و استقامت داشتیم و همدیگر را به این صبر و استقامت دعوت کردیم؛ تلاش دشمنان به نتیجه نخواهد رسید و به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی، انتخابات یک فرصت بسیار بزرگ در کشور است و این فرصت را نباید از دست داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا تصریح کرد: بیگانگان به شدت به دنبال این هستند که انتخابات به صورت موفق شکل نگیرد و برای همین در شبکه ها و کانالهای خود هجمه هایی را وارد می کنند و کمپین هایی را مثل نه به جمهوری اسلامی و نه به انتخابات را تشکیل می دهند و در چنین شرایط حساسی نگاه مقام معظم رهبری به انتخابات یک امکان و یک ظرفیت برای ملت است.

حجت الاسلام رعایتی در پایان گفت: مقام معظم رهبری بارها از ایران قوی در مقابل دشمن ضعیف صحبت کردند و این ایران قوی با انتخابات پرشور و حضور حداکثری اتفاق می افتد و یاری خداوند روز ۲۸ خرداد روز شکفتی ایران در جهان باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.