1401-07-04 00:05
1859
3
81674
فیلم/

واکنش شخصیت های استانی به اغتشاشات اخیر کشور+ فیلم

شخصیت های نظامی، انتظامی و سیاسی استان گلستان به اتفاقات اخیر و آشوب های کشور، واکنش نشان دادند.

به گزارش گلستان ما؛ مراسم دسته روی سالروز رحلت پیامبر بزرگ اسلام فرصتی شد که مردم استان گلستان همچون دیگر استان های کشور، علاوه بر عزاداری، از اقدامات انجام شده توسط معاندین نظام و انقلاب اعلام انزجار کنند.

مردم استان گلستان در تمامی شهرستان های این استان پس از مراسم دسته روی و عزاداری، در پایان اغتشاشات و آشوب های اخیر را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع با عاملین این حوادث شدند.

در همین راستا، سردار ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در حاشیه مراسم یاد شده در گرگان، در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: نیروهای مسلح، بسیج و مردم کشور در صحنه های مختلف و در زمان لازم پشتیبان ولایت فقیه بوده و خواهند بود.

 

سردار دادگر، فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان با بیان اینکه انقلاب ما فراز و نشیب های زیاد را طی کرده است؛ گفت: درسی که از اهل بیت یاد گرفتیم؛ درس مقاومت در برابر همه کسانی که قصد تعرض به این کشور را دارند؛ است و ما پرورش یافته مکتب رهبری هستیم و اجازه نخواهیم داد عده ای فریب خورده برای امنیت مردم اخلال ایجاد کنند.

 

منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا نیز با بیان اینکه مردم، پشتیبان انقلاب و نظام هستند؛ گفت: حضور مردم در صحنه های مهم انقلاب باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید هوشیار بود؛ گفت: باید قدردان نیروهای مسلح باشیم؛ چرا که آرامش و امنیت خود را مدیون فداکاری و ایثار آنها هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان نیز با بیان اینکه جهان اسلام در ادوار مختلف شاهد حوادث مختلفی بوده است؛ گفت: تاکنون دشمن نتوانسته نهضت پیامبر بزرگ اسلام را تحریف کند.

وی افزود: اکنون نیز، آمریکا، اسرائیل و هم پیمانان داخلی و خارجی آنها نمی توانند انقلاب اسلامی را از بین ببرند و این انقلاب همانند انقلاب پیامبر اسلام و امام حسین(ع) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.