1401-04-06 22:59
703
0
80606
معاون وزیر کشور:

مهمترین درس شهید بهشتی انسجام و وحدت بود

عباسی گفت: مهمترین درس شهید بهشتی انسجام و وحدت بود و وحدت می تواند خط شکن بسیاری از اقدامات باشد.

به گزارش گلستان ما؛ محمد عباسی شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در جمع مردم ولایتمدار گرگان اظهار کرد: برای پاسداری از ارزش های انقلاب امشب گردهم جمع شدیم و در این گردهمایی اعتقاد داریم که ادامه راه شهید بهشتی کرامت راه انسانی است.

معاون وزیر کشور ادامه داد: بنا نداریم بعد از انقلاب امام(ره) و تلاش شهدا و ایثارگری ملت اجازه دهیم شیطان به جامعه تسلط پیدا کنند، در ابتدای انقلاب نیز منافقان با دسیسه های مختلف وارد صحنه شدند و افرادی مثل بنی صدر در دورن سیستم نفوذ کرده بودند تا انقلاب را منحرف کنند ولی شهدای چون بهشتی محکم در برابر این افراد ایستادند.

عباسی تاکید کرد: نگاه سیاست مداران و مظلوم شهید بهشتی بود که باعث شد این انقلاب حفظ شود، ۲۴۵ گروه متفرقه در دانشگاه ها در ابتدای انقلاب فعالیت می‌ کرد تا شرایط تفرقه افکنی را در جامعه ایجاد کند ولی بصیرت مردم اجازه چنین فضایی نداد.

وی خاطرنشان کرد: عده ای در مسیر انقلاب اسلامی محکم ایستادند و جان خود را فدا کردند و سایر سرداران بزرگ مدافع انقلاب و مقاومت با این سلسله وارد صحنه شدند و توانستند انقلاب را حفظ کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: رضا خانی که به دنبال داروهای جنسی بود و جز فساد به چیز نمی اندیشید و ۶ هزار پارچه آبادی را به نام خود ضبط کرده بود، برخی این شقاوت‌ها را فراموش کردند و گمان می کنند در آن زمان خبری بود ولی در آن زمان جز فساد و ظلم چیز دیگری نبود و مردم در مشقت زندگی می کردند.

عباسی بیان کرد: دفاع از ارزش ها را جزو افتخارات خود می دانیم و چرا باید ارزش ها آنقدر مظلوم شود که نتوانیم در برابر طاغوت و دوران سیاه پهلوی صحبت کنیم که مبادا عده ای ناراحت شوند، امام(ره) جوامع ما را متحول کرد و این افتخار در طول تاریخ منتسب به امام(ره) و حامیان انقلاب اسلامی است که این انقلاب جوامع جهانی را دگرگون کرده است.

 

وی ابراز داشت: مهمترین درس شهید بهشتی انسجام و وحدت بود و وحدت می تواند خط شکن بسیاری از اقدامات باشد.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.