1393-08-16 18:21
6186
11
5221
سکوت چراغعلی کی می شکند ؟

منتخب اول دو دوره شورای شهر گرگان در قفس استانداری / مدیر کلی که توان انتخاب معاونش را ندارد!

برای چراغعلی به عنوان منتخب اول دو دوره شهر گرگان تاسف خود که امروز در مجموعه استانداری گلستان به عنوان مدیر کل حتی حق انتخاب معاونش را ندارد و یک جوان کم سن و سال باید برای وی تعیین تکلیف کند .

به گزارش گلستان ما ؛ زمانی که عبدالرضا چراغعلی منتخب اول دو دوره اخیر شورای شهر گرگان عطای پارلمان محلی را به طمع استانداری گلستان بخشید فکر نمی کرد تا اینقدر در قفسی بنام استانداری گلستان اسیر شود .

در همان زمانی که چراغعلی برای رفتن یا نرفتن به استانداری تردید داشت کارشناسان بسیاری او را منع کردند که ظرفیت شورا و مردم گرگان را از دست نده و به استانداری نرو اما او با پشت کردن به رای مردم به استانداری رفت .

امروز از آن منتقد پر شور و با طراوت سالهای گذشته گرگان که با هر مصاحبه ای شهر را بهم می ریخت خبری نیست و گویا حصارهای تعارفی و قید و بندهای انتخاباتی او را دربر گرفته است .

چراغعلی فردی بود که بدون رسانه زندگی برایش لذتی نداشت برای همین ابتدا وبلاگ و در ادامه در اثر فشار منتقدان  سایت گرگان نامه را راه اندازی کرد تا پاسخگوی هجمه منتقدان بیشمار خود باشد اما در ابتدای ورود به استانداری از او خواستند تا دیگر به عنوان یک عنصر رسانه ای شناخته نشود و برای استانداری هزینه ایجاد نکند .

عبدالرضا چراغعلی پیشنهاد حلقه گرگان مشاوران حسن صادقلو بود که به عنوان مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان انتخاب شد تا استانداری در مقاطع مختلف از ظرفیت های این چهره نسبتا محبوب در گرگان استفاده کند که البته در مقاطعی این کار خوب انجام شد .

مثلا در جریان تشییع استاد محمد رضا لطفی هنرمند نوازنده گرگانی در حالیکه نظر استانداری برای تدفین استاد در امامزاده عبدالله گرگان بود اما فشار برخی گرگانی های با تعصب بر تدفین وی در سبزه مشهد باعث شد تا استانداری دست به دامن چراغعلی شود تا این هواداران خشمگین را آرام کند.

چراغعلی نیز که از طرفی هم دنبال رای گرگان برای مجلس بود و از طرفی نمی خواست حمایت استانداری را از دست بدهد در روز تدفین حضور چشمگیری نداشت و تصمیم گرفت با بی تفاوتی از کنار این قضیه بگذرد تا دو طرف را داشته باشد.

مورد بعدی تخریب ساخت وسازهای غیر مجاز توشن بود که مجموعه داخلی استانداری و معاونت عمرانی ترجیح دادند خودشان کنار بایستند و چراغعلی را به عنوان نماینده به این کارزار بفرستند که البته چراغعلی معتقد است که این نقشه ( پ – م ) برای تخریب اوست تا وجهه اش را نزد گرگانی ها از دست بدهد برای همین ده دقیقه بعد زا تخریب ، توشن را ترک کرد.

در ادامه نیز سفرهایی به بندرترکمن و آق قلا که بیشتر جنبه تبلیغاتی و جلب آرای ترکمنی برای انتخابات مجلس آتی را داشت باعث شد تا بین چراغعلی و معاونت عمرانی و مجموعه داخلی آن معاونت حواشی ایجاد شود .

اخیرا هم انتخاب معاون مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری معمایی شده و باعث بروز اختلاف در معاونت عمرانی گردیده و چراغعلی معتقد است گه چرا به عنوان مدیر کل نباید معاونش را خودش انتخاب کند .

در این بین ( پ – م ) گزینه رامیانی بنام ( مهندس  م ) را دارد و عبالرضا چراغعلی اصرار دارد که ( مهندس د ) انتخاب شود و گفته می شود که معاون عمرانی هم گزینه ای برای خودش در نظر دارد .

با این اوصاف برای چراغعلی به عنوان منتخب اول دو دوره شهر گرگان تاسف خود که امروز در مجموعه استانداری گلستان به عنوان مدیر کل حتی حق انتخاب معاونش را ندارد و یک جوان کم سن و سال باید برای وی تعیین تکلیف کند .

او امروز از شورا رفته و از استانداری مانده و حتی توان انتقاد ندارد چرا که در جایی اسیر شده که یکی از نزدیکان استاندار و معاونین مورد وثوق صادقلو کار می کنند و این عرصه را بر چراغعلی سخت کرده است بطوریکه وی حتی جرات انتقاد کوچک هم ندارد .

با روحیاتی که از چراغعلی سراغ داریم بدون شک این سکوت چراغعلی تا زمان انتخابات مجلس ادامه خواهد داشت چرا که وی دوست ندارد حاصل زحمات چندی ساله ا ش را با تدبیر نادرست به هدر دهد اما بعد از انتخابات و در صورت رای نیاوردن یا موارد احتمالی دیگر سکوت خود را خواهد شکست و حوادث پشت پرده بسیاری از ماجراهای داخل استانداری را خواهد گفت .

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مختار ثقفی

چقدر پول گرفتین از چراغعلی تا رپرتاژ برین براش

0
0
پاسخ
1393-08-11 10:23
دوست مهندس

این قفس استانداری رو اونایی خوب می فهمند که با اخلاق و روحیات مهندس از نزدیک آشنا باشند .احسنت بر گلستان ما با این حسن ذکاوت و تیز بینی .مهندس ما را آزاد کنید .

0
0
پاسخ
1393-08-11 11:16
استاندارلو

سلاماین ( پ – م ) را خیلی خوب اشاره کردید .جا دارد به طور خاص و ویژه به تحرکات و فعالیت های اقتصادی و سیاسی ( پ – م ) پرداخته شود .البته برای این اقدامات پشتش به پدر بزرگ مجموعه گرمه !

0
0
پاسخ
1393-08-11 07:52
م . رضایی

«« مدیر کلی که توان انتخاب معاونش را ندارد ! »»این جمله خیلی آشناست :اینها برای فرمانداران معاون معرفی می کنند .مثلا : برای فرماندار گالیکش از رامیان معاون فرستادند .برای شهرستان ها بدون اخذ نظر فرمانداران ، بخشدار معرفی می کنند .و این همه از کرامات شیخ ماست .

0
0
پاسخ
1393-08-11 11:28
سلطان

با این حرفها مهندس ما رو نمی تونید ناتوان جلوه بدیدمهندس چراغعلی در سال آینده با یکصد هزار رای راهی مجلس خواهد شد

0
0
پاسخ
1393-08-11 19:59
محمد

درود بر مهندس

0
0
پاسخ
1393-08-12 05:02
دوسته دیگر مهندس

سلام بر شما دوست عزیز مهندسم قفس استانداری ؟این قفس سالهاست درب و پیکری نداردوقتی هر کسی از هر جایی به خودش اجازه میدهد بدون داشتن تخصص خودش رو برای سمتی کاندید کنه اونهم با معرفی و سفارش فلان نماینده و بهمان نماینده ولی فقیه بفرمایید قفسش کجاست یادتون باشه مهندس عزیز ما در قفس دیگری به نام شورا گرفتار بود و چندین بار با عجز و التماس از استاندار به قول شما پدر بزرگ مجموعه با واسطه قرار دادن داداش ...ش درخواست بیرون اومدن از اون قفس رو داشت .درخواست ایشون و بیانات ایشون رو وقتی میفرمود من برای دفتر فنی معرفی شدم حکمم رو هم زدن اما دارم فکر میکنم رو مرور کن داداشم . بازم دم معاون مورد وثوق گرم ، که برای بال پر دادن به این از قفس ناتوانی بیرون امده که این دوست همیشه ناتوان و گرفتار را در سمتی قرار داد که بتواند در مقابل شورا بایستد اما حالا چه شد بازم نا توانی !!!

0
0
پاسخ
1393-08-12 07:12
دوسته دیگر مهندس

الانم به قول شما اسیر دست یک بچه است!!!؟ وا عجبا راستی اگه کسی نماینده بخواد بشه و اینهمه مهره مهمی به نظر میرسه در جایی که قرار است از اموال و منابع ملی متعلق به مردم دفاع کند و بایستد باید فرار کند کسی که توان ایستادن در مقابل زیاده خواهان و دست اندازان به منابع طبیعی رو نداره ایا مستحق رفتن به مجلسهسکوت ایشون در مقابل زیاده خواهان باید می شکست نه در مقابل مسایل اداری پوچ و بی ارزشالان که همت همه دستگاه ها حوزه عمرانی و دستگاه قضایی برای استیفای حقوق حقه مردم و حفظ محیط زیست همسو شده و همه جور حمایت از این امر میشه راستی چرا فرار !؟این برات سوال نشده دوست مهندس؟استانداری درش کاملا بازه این علاقه و عشق به پسته که نمیزاره بیرون از این قفس برنیاد طوطی های سخن گوی خانگی میوفتم که در قفسشون بازه اما اب و دانه راحت مانع رفتنشون میشهبرخی نماینده های قبلی و فعلی که سابقه های این چنینی نداشتن این از اب در اومدن و دنبال استخدام فک و فامیلن ، وای به روز ایشان که اگه راهی مجلس بشه

0
0
پاسخ
1393-08-12 07:21
رضا

فک کنم کم کمش صد میلیون گرفتن ، بودجه ی گرگانه دیگه ، تو جیب هر کس و نا کسی میره .

0
0
پاسخ
1393-08-12 14:52
امامی

بی جهت یه آدم منفعت طلب و .. رو بزرگ نکنید . بلاهایی که از ناحیه ایشان بر سر مردم آمده یک مثنوی است که هفتاد من کاغذ شود. ایشان مورد وثوق آیت الله و استاندار هستن . بازی جدیدی است که توش واسه مردم خوابهای تازه دیده اند ولی . . .

0
0
پاسخ
1393-08-12 15:45
ناصر خادمی

سلام.این آقا ، به خاطر پست و مقام به رای مردم پشت کرد و حتی به نصیحت نماینده بزرگوار رهبری،گوش نکرد و رفت به همان قفس و زندان به قول شما.چرا مدیران دیگه این تعبیر را ندارند . یادمون نرفته که برای کسب رای شورا علیه برادران بزرگوار ... و ... صحبت کرد و خوراک دست شبکه های بیگانه را فراهم ساخت.الانم به عشق نماینده شدن داره با ... بازی می کنه. تمام هدفش شده تخریب. یادتون نره خدا جای حق نشسته و این رفتارهای ناجوانمردانه رو پاسخ میده .

0
0
پاسخ
1393-08-15 13:00

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.