1400-03-23 22:11
488
0
74977
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

معلمان وظیفه آگاه سازی جامعه را دارند/آرامش و امنیت کشور با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای میسر می شود

ملک شاهکوهی گفت: حضور پای صندوق های رای وظیفه همگانی برای حفظ آرامش و امنیت کشور است.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی امشب در همایش بصیرتی مسئولان و مدیران آموزش و پرورش استان که بصورت آنلاین از طریق سامانه شاد با تمامی مدارس استان برگزارشد، اظهار کرد: ما در جنگ و در دوران دفاع مقدس با یک ائتلاف جهانی روبرو بودیم و در مقابل ایستادگی کردیم و در نهایت پیروز شدیم، هم در جنگ نظامی و جنگ فرهنگی آسیب دیدیم ولی شکست نخوردیم و در جنگ اقتصادی هم همینطور.

وی افزود:  در جنگ سوریه همه آمده بودند ولی سوریه پیروز شد، امروز ائتلاف جهانی فرو ریخته است و ما در یک قدمی پیروزی هستیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: ما در آستانه انتخابات هستیم و خدا آن روز را نیاورد پیروزی بدست آورده در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی را از دست بدهیم و اگر رأی دادن مهم نبود، اینقدر تبلیغ به رأی ندادن نمیشد.

ملک شاهکوهی بیان کرد: با همه مشکلاتی که وجود دارد سر انقلابمان، خاک کشورمان، با هیچ چیز  معامله نمی کنیم، حتی اگر کسی جمهوری اسلامی را قبول ندارد برای حفظ آرامش و امنیت مان در پای صندوق های رأی حاضر می شویم.

وی گفت: از همه اساتید ، معلمان عرصه تعلیم و تربیت که به وجود همه شما افتخار می کنیم همانطور که در تربیت فرزندانمان و بچه های این مرز و بوم جهاد می کنید در آگاهی بخشی به جامعه هم تلاش کنید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.