1400-03-20 08:39
662
0
74934
کریمی قدوسی:

غرب در حال از دست دادن ذخایر نفوذ خوداست/دولتی می خواهیم با برنامه های اجرایی و با پشتوانه ملی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ما دولتی می خواهیم که با برنامه های اجرایی و با پشتوانه ملی انتخاب شود و حضور حد اکثری مردم مطمنا مشتی محکم بردهان دشمنان است .

به گزارش  گلستان ما؛ جواد کریمی قدوسی،  در جمع دانشجویان نخبه بسیجی گنبد کاووس  با حضور روسای دانشگاه ها و مسئولین بسیج دانشجویی استان گلستان با موضوع انتخابات 1400و حضور حداکثری مردم با رعایت دستور عمل های بهداشتی برگزار شد بیان کرد : غرب در حال از دست دادن ذخایر خود در ایران است این ذخایر مانند نفت و گاز این ها نیست این ذخایر دخایر نفوذ و افراد خائن در کشور است که با حضور مردم در این انتخابات ، دشمنان ما از دست می دهند غرب باید بدانند ما این ذخایر را نابود می کنیم ودر این انخابات حضور پرشوری خواهیم داشت این انقلاب با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد .

وی افزود ما دولتی می خواهیم که با برنامه های اجرایی و با پشتوانه ملی انتخاب شود و حضور حد اکثری مردم مطمنا مشتی محکم بردهان دشمنان و نابودی دخایر نفوذ در کشور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت : مبانی وحدت در این انتخابات قوی است عامه مردم بدوم آن تعصب های ویژه ، بجز عده ای که به صورت های حذبی رای می دهند ، با حضور پر شور در این انتخابات تاثیر گزاری بالایی دارند ،این انقلاب عظیم است و ما با تمام قوا پای این انقلاب هستیم .

IMG 9754
IMG 9754
IMG 9754
IMG 9754
IMG 9754
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.