1402-09-20 21:42
569
0
87850
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

مردم پای‌کار انقلاب هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز با حضور خود، مانع تحقق اهداف دشمن شده‌اند.

 حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با اشاره به نقش مردم در خنثی‌کردن توطئه دشمنان گفت: دشمن به شکل‌های مختلف به دنبال ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی است، اما مردم با هوشیاری خود مانع تحقق اهداف دشمن می‌شوند.

 وی افزود: مردم ایران با جان‌فشانی‌هایی که صورت می‌گیرد کشور را نسبت به تهدیدات بیمه می‌کنند و دین خود را به شهدا و امام شهدا ادا می‌کنند.

 قربانی ادامه داد: دشمن تمام امکانات خود را پای‌کار آورد تا بتواند شرایط دیگری رقم بزند، اما به‌واسطه خون پاک شهدا امروز شاهد هستیم هر روزی که می‌گذرد نقشه پلید آن‌ها روشن‌تر می‌شود.

 قربانی در ادامه به نقش شهدا در حفظ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شهدا با فداکاری‌های خود، انقلاب اسلامی را بیمه کردند و امروز شاهد هستیم که نظام اسلامی باقدرت و صلابت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

 وی گفت: مردم ایران از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، همواره در صف اول دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند. آن‌ها در دوران دفاع مقدس با جان‌فشانی و شجاعت، دشمن را از خاک کشور بیرون راندند و در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز با حضور خود، مانع تحقق اهداف دشمن شده‌اند.

 حجت‌الاسلام قربانی تصریح کرد: مردم ایران برای خنثی‌سازی توطئه دشمنان، از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین این روش‌ها، هوشیاری و آگاهی است. مردم ایران با آگاهی از اهداف و نیات دشمن، می‌توانند نقشه‌های آن‌ها را شناسایی و خنثی کنند.

 وی ادامه داد: روش دیگر، حضور در صحنه‌های مختلف است. مردم ایران با حضور خود در صحنه‌های مختلف، از جمله انتخابات، راهپیمایی‌ها و تجمعات، حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام می‌کنند و به دشمنان نشان می‌دهند که از اهداف آن‌ها حمایت نمی‌کنند.

 وی گفت: روش سوم، مبارزه با فساد و تبعیض است. مردم ایران با مبارزه با فساد و تبعیض، زمینه را برای پیشرفت و توسعه کشور فراهم می‌کنند و به دشمنان نشان می‌دهند که از نظام اسلامی حمایت می‌کنند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.