1402-09-18 13:58
682
0
87800
فرمانده سپاه آق‌قلا:

مردم نقش اساسی در شکست پروژه‌های دشمنان دارند

فرمانده سپاه آق‌قلا گفت: با هوشیاری مردم و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، پروژه‌های دروغ‌پردازی معاندین با شکست روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، یعقوب مصطفی‌لو در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی ما، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید، رسانه‌های معاند همواره تلاش می‌کنند با انتشار اخبار و مطالب کذب و تحریف‌شده، افکار عمومی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم این کشور منحرف کنند. اما این پروژه دروغ‌پردازی در سال‌های اخیر با شکست مواجه شده است.

وی افزود: خوشبختانه با هوشیاری مردم و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، این پروژه دروغ‌پردازی با شکست روبرو شد و لازم است تا مردم با آگاهی و بصیرت خود، فریب این اخبار و شایعات را نخوردند و با حضور پرشور در صحنه‌های مختلف، حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام کردند.

وی علت شکست این رسانه‌ها را به عوامل مختلفی ربط داد و گفت: یکی از مهمترین عوامل، هوشیاری و بصیرت مردم بود و حضور بشور و به موقع این مردم در صحنه‌های مهم نظام و انقلاب توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

فرمانده سپاه آق‌قلا ادامه داد: عامل دیگری که در شکست این پروژه نقش داشت، تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بود. این نیروها با دقت و حساسیت فراوان، اخبار و شایعات کذب منتشر شده توسط رسانه‌های معاند را شناسایی و آنها را به مردم اطلاع رسانی می‌کردند. این امر باعث شد تا مردم فریب این اخبار را نخورند.

مصطفی‌لو تاکید کرد: شکست این پروژه، نشانگر اقتدار و استحکام نظام اسلامی و مردم ایران بود. مردم ایران با هوشیاری و بصیرت خود، بار دیگر نشان دادند که در برابر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، ایستاده و از آرمان‌های خود دفاع خواهند کرد.

وی در پایان گفت: در پایان لازم می‌دانم بار دیگر به مردم عزیز ایران، توصیه کنم که اخبار و شایعات منتشر شده توسط رسانه‌های معاند را با دقت و وسواس بررسی کنند و فریب آنها را نخورند. مردم باید بدانند که دشمنان همواره در تلاشند تا با انتشار اخبار و شایعات کذب، افکار عمومی را علیه نظام اسلامی و مردم ایران منحرف کنند.امیدوارم که مردم عزیز ایران با آگاهی و بصیرت خود، همواره حامی نظام اسلامی باشند و اجازه ندهند که دشمنان به اهداف خود دست یابند.

 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.