1400-03-08 10:00
807
0
74776
فرماندار آزادشهر:

مدیران، برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

فرماندار آزادشهر گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات با عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه مسوولان ارتباط مستقیم داشته و مدیران تلاش کنند تا در این راستا در جهت رفع و کاهش مشکلات مردم قدم بردارند.

به گزارش گلستان ما؛ حمیدرضا ملک‌حسینی در جلسه شورای اداری این شهرستان بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات با عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه مسوولان ارتباط مستقیم داشته و مدیران تلاش کنند تا در این راستا در جهت رفع و کاهش مشکلات مردم قدم بردارند.

وی با اشاره به فصل برداشت محصولات گفت: انتظار داریم مسوولان اداره برق در این مدت همکاری همه جانبه داشته تا در ساعات تحویل محصول آنها به ویژه گندم شاهد قطع برق  در باسکول‌ها و مراکز خرید محصولات کشاورزی نباشیم تا صف‌های طولانی برای تحویل محصول ایجاد نشود.

آخوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر هم در این جلسه گفت: حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب اقتدار ایران اسلامی در جهان خواهد شد.

ابوالقاسم صابری رئیس اداره آب و فاضلاب هم گفت: ۱۱ طرح در حوزه آب و فاضلاب شهرستان در بخش‌های بازسازی شبکه داخلی، انشعابات و احداث مخزن در حال اجرا است.

وی بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان برای طرح جمع آوری فاضلاب شهر آزادشهر اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.