1400-03-26 16:06
541
0
75011
دبیر شورای سیاست گذاری نیروهای انقلابی گرگان

لیست شورای شهر بر اساس تعهد، تخصص و پایگاه رای افراد است

تیموری گفت: برای بستن لیست شورای شهر در ساختارها تعهد، تخصص و پایگاه رای کاندیداها را ملاک ارزیابی قراردادیم.

دبیر شورای سیاست گذاری نیروهای انقلابی گرگان در گفت و گو با گلستان ما، اظهار کرد: قریب به یک سال قبل کار و تلاش نیروهای انقلاب در جهت حضور حداکثری و انتخاب افراد کارآمد در منصب شورای اسلامی شهر کار شروع شد.

اسماعیل تیموری با با بیان اینکه در این مسیر از افراد معتمد نیروهای انقلاب و اساتید دانشگاه استفاده کردیم، عنوان کرد: از معتمدین نیروهای انقلابی و اساتید دانشگاه که در حوزه مدیریت شهری و عمرانی و حقوق تخصص دارند استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه در این ساختارها تعهد، تخصص و پایگاه رای کاندیداها را ملاک ارزیابی قراردادیم، افزود: آذر سال قبل با اطلاعیه رسمی کار خود را به صورت رسمی آغاز کردیم و از همه نیروهای انقلابی دعوت کردیم و نگاه فراجناحی داشتیم در این راستا نیز سعی کردیم از تمام نیروهای دلسوز مردم استفاده کنیم.

دبیر شورای سیاست گذاری نیروهای انقلابی شورای شهر گرگان تصریح کرد: قریب به 40 نفر نیروهای متعهد به ما مراجعه کردند در مرحله اول با انجام مصاحبه اولیه 18 نفر را انتخاب کردیم که در مرحله دوم مصاحبه تخصصی ریز نسبت به قوانین حوزه شهری و تحقیقات میدانی نسبت به عملکرد اجرایی افراد داشتیم.

تیموری بیان کرد: از همه مردم مومن و معتقد خواهش می کنم پای صندوق های رای بیایند با شرکت درانتخابات مشت محکمی را بر دهان دشمنان بزنند و هر رای به عنوان مدافعان حریم امنیت شناخته می شود.

وی گفت: از اعضای ائتلاف خواهش کردیم به برنامه های خود بپردازند و به کاندیداهای دیگر توجهی نداشته باشند و انسانیت را سر لوحه کار خود قرار دهند تا مردم به آن ها اعتماد کنند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.