1402-09-18 12:43
439
0
87799
فرمانده سپاه گالیکش تاکید کرد:

لزوم افزایش آگاهی مردم برای مقابله با دروغ‌پردازی رسانه‌های ضد انقلاب

فرمانده سپاه گالیکش گفت: برای خنثی شدن دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های ضد انقلاب، لازم است آگاهی مردم نسبت به موضوعات رسانه و سواد رسانه افزایش یابد.

به گزارش «گلستان ما»، نظر شما را به گفتگوی تفصیلی خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی با محمود بیات‌کوهسار، فرمانده سپاه گالیکش جلب می‌کنیم.

 

گلستان ما: سرهنگ بیات، لطفاً در خصوص شکست پروژه دروغ پردازی رسانه های ضد ایرانی توضیحاتی بفرمایید.

محمود بیات‌کوهسار: رسانه های ضد ایرانی همواره تلاش می کنند با انتشار اخبار و اطلاعات نادرست، افکار عمومی در داخل و خارج از کشور را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هدایت کنند. این رسانه ها در سال های اخیر، با استفاده از فناوری های جدید، به ویژه شبکه های اجتماعی، تلاش کرده اند تا دامنه نفوذ خود را افزایش دهند.

با این حال، در سال های اخیر، شاهد شکست های متعدد این رسانه ها در پروژه دروغ پردازی خود هستیم. یکی از دلایل اصلی این شکست ها، آگاهی روزافزون مردم از ماهیت این رسانه ها و اهداف آنها است. مردم دیگر به راحتی فریب اخبار و اطلاعات نادرست این رسانه ها را نمی خورند.

علاوه بر این، رسانه های انقلابی و مردمی نیز با انتشار اخبار و اطلاعات صحیح، تلاش می کنند تا افکار عمومی را در برابر دروغ پردازی های رسانه های ضد ایرانی مصون نگه دارند.

به عنوان نمونه، در سال های اخیر، شاهد بودیم که رسانه های ضد ایرانی تلاش کردند با انتشار اخبار و اطلاعات نادرست، موجی از نارضایتی و اعتراضات را در ایران ایجاد کنند. با این حال، این تلاش ها با شکست مواجه شد و مردم ایران با حضور پرشور خود در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

 

گلستان ما: به نظر شما، چه عواملی باعث شکست پروژه دروغ پردازی رسانه های ضد ایرانی شده است؟

فرمانده سپاه گالیکش: به نظر من، عوامل متعددی در شکست پروژه دروغ پردازی رسانه های ضد ایرانی نقش داشته اند. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آگاهی روزافزون مردم از ماهیت این رسانه ها و اهداف آنها: مردم ایران دیگر به راحتی فریب اخبار و اطلاعات نادرست این رسانه ها را نمی خورند. آنها با آگاهی از اهداف این رسانه ها، به آنها اعتماد نمی کنند.
  • انتشار اخبار و اطلاعات صحیح توسط رسانه های انقلابی و مردمی: رسانه های انقلابی و مردمی با انتشار اخبار و اطلاعات صحیح، تلاش می کنند تا افکار عمومی را در برابر دروغ پردازی های رسانه های ضد ایرانی مصون نگه دارند.
  • پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران: مردم ایران همواره از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده اند. آنها با حضور پرشور خود در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی، نشان داده اند که به نظام جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند.

 

گلستان ما: آیا این شکست ها، پایان پروژه دروغ پردازی رسانه های ضد ایرانی است؟

بیات‌کوهسار: خیر، این شکست ها، پایان پروژه دروغ پردازی رسانه های ضد ایرانی نیست. این رسانه ها همواره تلاش خواهند کرد تا با روش های جدید، به پروژه دروغ پردازی خود ادامه دهند. با این حال، شکست های اخیر این رسانه ها، نشان می دهد که آنها با چالش های جدی مواجه هستند.

مردم ایران باید نسبت به فعالیت های این رسانه ها آگاه باشند و اخبار و اطلاعات منتشر شده از سوی آنها را با دقت بررسی کنند. آنها باید از رسانه های انقلابی و مردمی که اخبار و اطلاعات صحیح را منتشر می کنند، حمایت کنند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.