1402-07-23 11:39
907
0
86942
 امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان کلاله:

 شکست اسرائیل قابل‌ جبران نیست

امام‌جمعه اهل‌سنت کلاله گفت: با ادعای نفوذناپذیری رژیم صهیونیستی، اتفاقات اخیری که توسط گروه‌های مقاومت برای این رژیم رقم خورد، جبران‌ناپذیر است.

آخوند محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، گفت: گروه‌های مقاومت فلسطین با شگردها و تاکتیک‌های جدیدی و در اصل با جنگ ترکیبی به میدان نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی آمدند و خوشبختانه تلاش‌های شبانه‌روزی این گروه‌ها به شکست این رژیم ختم شد.

 وی افزود: رژیم صهیونیستی که هر روزه به بهانه‌های مختلف مردم مظلوم فلسطین را زیر رگبار گلوله‌های خود به شهادت می‌رساند؛ تقاص ظلم‌های خود را پس داد و اینکه گروه‌های مقاومت توانستند به این راحتی قلب این رژیم را هدف قرار دهند و به خانه افسران آن نفوذ و از آنها اسیر کنند؛ این بزرگ‌ترین ننگ برای این رژیم مدعی قدرت نظامی است.

 امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان کلاله تأکید کرد: به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه فلسطین با سلاح‌های پیشرفته نشان از قدرت نیست و مقاومت ثابت کرد که این رژیم تنها در مقابل مردم بی‌دفاع احساس قدرت می‌کند و در میدان جنگ حتی برای گروه‌های کوچک مقاومت هم حرفی برای گفتن ندارد.

 آخوند احمدی به جبران‌ناپذیر بودن شکست اسرائیل در مقابل گروه‌های مقاومت تأکید کرد و گفت: این اتفاق برای اسرائیل که در رؤیای خود حمله به ایران را می‌پروراند و مدعی نفوذ و سلطه بر خاورمیانه را دارد؛ یک رسوایی بزرگ و تاریخی است که نه از اذهان عمومی و نه از تاریخ حذف خواهد شد.

 وی روی‌آوردن این رژیم به حمله ناجوانمردانه به مردم فلسطین را ناشی از عجز و ناتوانی آنها دانست و تصریح کرد: مقاومت با کشاندن جنگ به جنگ شهری و تن‌به‌تن جوانمردی و قدرت خود را به جهانیان ثابت کرد؛ اما در مقابل رژیم اسرائیل از شوک این رسوایی و ننگ، خانه‌های مردم را هدف قرارداد که نشان از عجز و ناتوانی و شوک وارده به آنها است.


 آخوند احمدی گفت: کشورهایی که دم از عادی‌سازی روابط با اسرائیل می‌زنند؛ بدانند به گفته مقام معظم رهبری آنها رو اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند و این رویکرد آنها لکه ننگی بر پیشانی آنها خواهد بود و سیاست عادی‌سازی روابط با اسرائیل به تاریخ پیوسته است.

 امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان کلاله در پایان گفت: لازم است در کنار مردم فلسطین که در کنار گروه‌های مقاومت به میدان آمدند؛ مردم آزاده جهان بخصوص مسلمانان به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخیزند تا دشمنان جوامع اسلامی بدانند که مسلمانان همواره متحد هستند.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.