1401-06-31 11:59
646
0
81627
استاندار گلستان:

شاهد حضور افرادی آشوبگر از اقصی نقاط کشور در گلستان هستیم

علی محمد زنگانه گفت: دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه یعنی مردم علیه مردم و در راستای رسیدن به اهداف آنها، شاهد حضور افرادی آشوبگر از اقصی نقاط کشور در گلستان هستیم.

به گزارش گلستان ما؛ علی محمد زنگانه استاندار استان گلستان در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح استان گلستان در گفتگو اختصاصی با گلستان ما؛ گفت: دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه یعنی مردم علیه مردم است تا به این واسطه بهره برداری لازم خود را داشته باشد.

وی افزود: دشمن به دنبال تضعیف نظام اسلامی است تا به وسیله آن موفقیت های مختلف نظام در عرصه های مذهبی، اقتصادی من جمله حضور در پیمان شانگهای و حضور پرشور در اربعین را تحت الشعاع قرار دهد.

استاندار گلستان تاکید کرد: هوشیاری مردم بخصوص جوانان و نوجوانان در کنار خویشتنداری نیروهای انتظامی و نظامی باعث خاموش شدن فتنه خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن، دشمن است و کار آن دشمنی، گفت: کسانی که مبادرت به آتش زدن قرآن می کنند و اقداماتی انجام می دهند که هویت و غرور ملی ما را زیرپا می گذارد؛ انها از ملت نیستند؛ بلکه آنها خائنینی هستند که برای دامن زدن به این اختلافات و آتش فتنه وارد کشور می شوند.

زنگانه ادامه داد: در همین استان گلستان شاهد حضور افرادی از اقصی نقاط کشور برای برهم زدن آرامش و نظم اجتماعی هستند که این هم هوشیاری مردم را می طلبد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.