1400-03-03 14:21
814
0
74706
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا؛

سوم خرداد فرصت بازشناسی مقاومت مردم/به فکر فتح خرمشهرهای دیگر باشیم

رئیس ستاد گرامیداشت حماسه سوم خرداد سپاه نینوای گلستان با بیان این که سوم خرداد فرصت بازشناسی مقاومت مردم است، گفت: باید به فکر فتح خرمشهرهای دیگر در عرصه های متفاوت باشیم.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ حمید مازندرانی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بی تردید سوم خرداد و ایام سالروز فتح خرمشهر فرصت مغتنمی برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران اسلامی است که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را پیش روی بشریت گشود.

رئیس ستاد گرامیداشت حماسه سوم خرداد سپاه نینوای گلستان افزود: اراده خداوند متعال بر آزادسازی خرمشهر بود تا عبد صالح اش، حضرت امام خمینی (ره) این دستاورد عظیم را کار خدا بداند و بگوید «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب به عنوان امام امروز جامعه صراحتاً تاکید کرده‌اند خرمشهرهای دیگری در عرصه‌های غیرنظامی در پیش است که باید فتح شود.

مازندرانی گفت: در این روز غرورآفرین باید به فکر صحنه‌های مقابله با استکبار جهانی در عرصه‌های مختلف بخصوص اقتصادی، فرهنگی و معضلات اجتماعی باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوای گلستان اضافه کرد: برنامه‌های گرامیداشت سی و نهمین سالروز آزادسازی خرمشهر و سوم خرداد سپاه نینوا در قالب ۳۰ سرفصل و تحت عنوان هزار برنامه در طول این ایام در سراسر استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.