1401-09-01 10:56
540
0
82352
تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی گلستان:

سعودی‌نشنال با شادی مردم ایران مخالف است/ ایرانی‌ها روز به روز از رسانه‌های دروغ‌پرداز غربی متنفرتر می‌شوند

تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی گلستان به اقدامات شبکه اینترنشنال برای حذف تیم ملی از جام جهانی اشاره کرد و گفت: اینها با شادی کردن مردم مخالف هستند و قطعا این تلاش ها بی نتیجه خواهد بود و فریاد ایران ایران در ورزشگاه های قطر بلند می شود و مردم ما هوادار تیم ملی هستند.

حسین کریمی‌اول در گفتگو با گلستان ما گفت: عقبه حوادث اخیر در رژیم صهیونیستی، آمریکا و آل سعود است و این مستکبران با بهره گیری از فضای ماهواره ای و اینترنت و براساس سناریوهای فریب و شایعه در تلاش بودند که شرایط ایران را تغییر دهند.

تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی گلستان ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند این کشورها از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران ناراحت هستند و تلاش می کنند که از هر طریقی جلوی رشد و اعتلای انقلاب اسلامی را بگیرند.

کریمی اول ابراز داشت: درست است که این دشمنی ها که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورده مثل قائله‌های مختلف، جنگ و تحریم اقتصادی و ترور شخصیت ها جمهوری اسلامی ایران را به زحمت انداخته است ولی این انقلاب اسلامی است که توانسته در جهان اسلام گفتمان خود را پیش ببرد.

وی افزود: شبکه های معاند فارسی زبان که بنگاه های سخن پراکنی هستند ابزارهایی دشمن است که در مقابله جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار گرفتند و این شبکه ها جز شایعه پردازی و دوغ پردازی خدمتی به مردم ایران نمی کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: هر چه پیش می رویم و وقتی این دروغ ها آشکار تر می شود مردم نفرتشان نسبت به این اقدامات بیشتر شده و از این رو است که حملات مسلحانه و پروژه های کشته سازی را در پیش گرفتند و با این اقدامات بچگانه و ترویج فرهنگ برهنگی نمی توانند علیه آرمان های انقلاب قیام کنند و موفق باشند.

کریمی اول متذکر شد: در این شرایط ما باید بیش از گذشته به موضوع وحدت بین اقوام تاکید داشته باشیم و همه ما باید گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشیم تا بتوانیم از این گردنه سخت عبور کنیم و دشمنان را بار دیگر مایوس سازیم.

وی به مواضع شبکه فارسی زبان اینترنشال و اقدامات خصمانه علیه تیم ملی و ورزشکاران ایران اشاره کرد و افزود: در حالی که این شبکه مدعی آن بود که ایران باید از جام جهانی محروم شود ولی دیدم که حتی خبرنگار این شبکه از بازی های جام جهانی قطر محروم ماند و تحریم شد و وقتی به هدف خود نرسیدند به دنبال فشارهای روحی و روانی به تیم ملی ما روی آوردند، اینها با شادی کردن مردم مخالف هستند و قطعا این تلاش ها بی نتیجه خواهد بود و فریاد ایران ایران در ورزشگاه های قطر بلند می شود و مردم ما هوادار تیم ملی هستند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.