1401-09-09 11:11
771
0
82456
مشاور عالی فرمانده سپاه:

ریشه فتنه های اخیر از زبان مشاور عالی فرمانده سپاه/ برنامه‌ریزی دشمنان در حوزه آب، دارو و غذا نتیجه بخش نیست

حجت الاسلام طائب گفت: با افزایش تعاملات دیپلماسی ۱۳۰ میلیون دلار ایران تفاهم با کشورهای منطقه امضا کرده و دشمن با بی ثباتی و ناامنی داخلی به دنبال این است که این تفاهم ها اجرایی نشود.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام طائب در همایش تبیین حقایق پیرامون اتفاقات اخیر در جمع طلاب و روحانیون استان گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی مدل جدید حکمرانی را به دنیا ارائه کرده است، انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که دنیا در یک دوقطبی محض قرار داشت ، یک قطب دنیا در احاطه بلوک شرف و قطب دیگر در اختیار بلوک غرب بود اما امام یک مدل حکمرانی دیگری را به دنیا ارائه کرد.

مشاور عالی فرمانده سپاه ادامه داد:انقلاب اسلامی بلوک غرب و شرق و سلطه گر و سلطه‌پذیری را کنار گذاشت ، هویت انقلاب اسلامی یک منطق جدید حکم رانی‌ را ارائه می کند که  به دنبال ایجاد حرکت اسلام سیاسی در جهان است.

طائب بیان کرد: به فضل الهی با پیشرفت طی ۴۴ سال گذشته در اکثریت عرصه ها از یک کشور واردکننده محض به یک کشور صادرکننده فراورده های مختلف تبدیل شده ایم  

مشاور عالی فرمانده سپاه ادامه داد: دو ابر قدرت سیاسی دنیا تمام تلاش خود را کردند که اجازه ندهند این انقلاب جریان پیدا کنند و تمام توان خود را در جنگ برای توقف این جریان عمل کردند و هویت دیگری یعنی  دفاع مقدس شکل گرفت.

حجت الاسلام طائب بیان کرد: دشمن جریان غرب گرا را در داخل کشور حمایت کردند ولی این انقلاب وارد گام دوم خود شد.

وی به شکل‌گیری داعش و قائله‌های منطقه‌ای دشمنان در کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: کسی که پایان کار داعش را اعلام کرد سردار رشید اسلام سردار سلیمانی بود.

این مقام مسئول بیان کرد: با پیشرفت‌های علمی که داشتیم از وارد کننده سیم خاردار به صنایع بزرگی دست در حوزه پتروشیمی و غیره بدست آوردیم.

طائب بیان کرد: دشمن تمام تلاش خود را کرد که نتواند جمهوری اسلامی به توانمندی‌های علمی به ویژه در عرصه‌های نانو و هسته‌ای دست پیدا کند و لذا به دنبال برجام های یک، دو و سه بودند.

وی گفت: آمریکایی‌ها به دنبال محدود سازی انقلاب اسلامی بودند و به دنبال این بودند که ایران به خارج از مرزها توسعه پیدا نکند و تلاش کردند کاری کنند که نفت خام بفروشد و تنها غذا و دارو دریافت کنند و حتی بدتر از آن نفت را به بهای دریافت آب معاوضه کنند.

این مقام مسئول ابراز داشت: از نظر میزان بارشی ما  دچار کم آبی هستیم و امسال سومین سال از نظر کاهش میزان باران در ۵۰ سال گذشته است و برنامه‌ریزی خوبی برای مدیریت آب در کشور و شیرین سازی آب دریا شده است و از جنگ آب نیز در سال های آینده عبور خواهیم کرد.

طائب به جداسازی ارتباط نفت خام با غذا توسط دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: با حذف ارز ترجیحی این اتفاق رقم خورد و عواید فروش نفت به یارانه مردم افزوده شد.

وی افزود: با تدابیر انجام شده در دولت شاهد کاهش میزان واردات گندم هستیم و تداوم این روند باعث خودکفایی گندم در کشور می‌شود‌ و این مسئله نشان می‌دهد برنامه‌ریزی دشمنان در حوزه آب، دارو و غذا نتیجه بخش نخواهد بود.

این مقام مسئول بیان کرد: دولت به دنبال مبارزه با مافیای دارو است و لذا مقاومت‌هایی وجود دارد و دشمن نیز می‌خواهد این اتفاقات رقم نخورد.

طائب بیان کرد: دشمن وقتی می‌خواهد پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را مهار کند ولی ارتباطات و تعاملات دیپلماسی افزایش یافت و ۱۳۰ میلیاردر دلار تفاهم با کشورهای منطقه امضا شد و برای اجرا شدن آن نیاز به امنیت و ثبات داخلی است و لذا آمریکایی‌ها به دنبال آن بودند که این امنیت را بهم بزند.

وی ابراز داشت: کارهای بزرگی در کشور انجام‌ می‌شود و درست است که مشکلاتی مثل گرانی در کشور وجود دارد ولی قطعا ما از این شرایط عبور می‌کنیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.