1403-01-17 13:01
155
0
89443
 متکی:

 رژیم صهیونیستی در صفحه جهانی در حال کیش‌ومات شدن است

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در صفحه جهانی در حال کیش‌ومات شدن است و نتانیاهو نخستین قربانی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»- هادی علمدار؛ منوچهر متکی ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: نزدیک به یک‌صد سال قبل با توطئه انگلیس در قلب اسلام رژیم متجاوز و جعلی اسرائیل شکل گرفت.

 منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز قدس آغازی برای تجمیع مسلمین است و آرام‌آرام آن نقطه آغازین به طوفان بزرگی تبدیل شده است.

 متکی یادآور شد: از سال ۱۹۱۷ تاکنون چند دوره ۳۰ساله را پشت سر گذاشتیم و در دوره نخست صهیونیست‌ها تلاش کردند فلسطینی‌ها را با خرید اراضی و کشت‌وکشتار زمینه را برای ایجاد رژیم صهیونیستی فراهم سازند.

 وی افزود: غرب به رهبری آمریکا و انگلیس کمی بعد از جنگ جهانی دوم رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناختند و ۱۹۴۸ به‌عنوان لکه ننگی در تاریخ با تثبیت رژیم صهیونیستی ماندگار شد.

 منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ۳۰ساله نخست رژیم صهیونیستی به دنبال تثبیت خود بود، افزود: غصب آشکار و تجاوز آشکار با پروژه صهیونیزم با حمایت غرب شکل گرفت.

 متکی یادآور شد: در طول ۳۰ سال بعد جنگ‌های متعددی علیه فلسطینی‌ها و مقاومت منطقه شکل گرفت و رژیم صهیونیستی همواره در جنگ راهبُرد حمله سریع و برق‌آسا و مخرب را تحمیل می‌کردند.

 وی افزود: در این ۳۰ سال رژیم صهیونیستی تلاش کردند که خود را به‌عنوان یک کشور پیشروی علمی جا بیندازند،

 متکی افزود: امام (ره) تمامیت‌خواهی آمریکایی را برهم زد، نظرپرداز آمریکایی بیان می‌کرد ما از امام (ره) برای شکل‌گیری انقلاب ناراحت نیستیم؛ ولی امام (ره) خط بطلانی به نظریه ما کشید.

 وی افزود: آمریکایی‌ها در ۴۵ سال گذشته تلاش کردند منطق امام (ره) را سرکوب کنند ولی نتوانست و امروز آمریکا در منطق خود با دنیا کم آورده است.

 منتخب مردم تهران در مجلس یادآور شد: هشت سال با عراق جنگ داشتیم؛ ولی هیچگاه سفارت دو کشور آسیب ندید؛ ولی آنها ناجوانمردانه به کنسولگری ما حمله کردند.

 متکی افزود: یک روز در شکل‌گیری داعش حاج‌قاسم سلیمانی با ده‌ها ملیت روبه‌رو شد و لذا دفاع را نیز چندملیتی کرد و فاطمیون، حیدریون و غیره شکل گرفت و سازمان ملل برای حفظ آبروی خود علیه مراکز دیپلماتیک اقدام کند وگرنه دلاورمردان این کشور همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامی بیان کردند انتقام خواهند گرفت.

 متکی افزود: آواز پیروز علیه رژیم فاسد در دنیا یکباره با طوفان الاقصی به راه انداخت که بنا به گفته رهبری هرگز نمی‌توانند آثار این شکست را ترمیم کند.

 وی بیان کرد: طوفان الاقصی بیش از ۱۰۰ شهید داده و آن شهدا توانستند که صدای مردم غزه را به گوش جهانیان برسانند، بچه چهارساله و پیرمرد ۷۰ساله شعار می‌دهند که خدا ما را حمایت می‌کند و با این منطق نمی‌تواند رژیم صهیونیستی مبارزه کند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.